ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بابک زنجانی: هدفم خدمت به نظام بود

بابک زنجانی به وکیلش گفته است هر کاری کرده برای نظام جمهوری اسلامی بوده است. او همچنین گفته است به‌رغم صدور حکم اعدام، بدهی‌های خود را پرداخت خواهد کرد.

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت موکلش در واکنش به حکم اعدامی که دستگاه قضایی برای او صادر کرده با تعجب گفته است «من که همه هدفم خدمت به نظام بوده است و به نظام کمک کردم».

به گزارش تسنیم، رسول کوهپایه‌زاده، وکیل مدافع بابک زنجانی روز دوشنبه ۱۷ اسفندماه گفت وقتی موکلش از رأی دادگاه انقلاب آگاه شده پرسیده است: «آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟»

زنجانی در این‌باره که اعمال او به قصد ضربه زدن به نظام بوده گفته است: «یعنی من چون قصد ضربه زدن به نظام داشتم مفسد شناخته شدم؟ من که همه هدفم خدمت به نظام بوده است و به نظام کمک کردم».

بابک زنجانی، تاجر ایرانی، به اتهام پرداخت نکردن بدهی هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی خود به وزارت نفت، دی‌ماه سال ۱۳۹۲ بازداشت شد. او در دوران تحریم‌های جهانی علیه ایران نفت ایران را در دیگر کشورها می‌فروخته است تا ایران بتواند تحریم‌ها را دور بزند.

بیست‌وششمین و آخرین جلسه دادگاه بابک زنجانی روز ۲۱ بهمن پایان یافت و روز گذشته یکشنبه ۱۶ اسفند غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود از حکم اعدام او و مهدی شمس و حمید فلاح هروی، دو متهم دیگر پرونده خبر داد.

رسول کوهپایه‌زاده همچنین گفت موکلش به او گفته که صرف‌نظر از این‌که چنین رأیی علیه او صادر شده است همچنان کار را با جدیت برای انتقال پول و تسویه بدهی پیگیری کند.

حکم اعدام بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده، قابل تجدید‌نظر خواهی در دیوان عالی کشور است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    خوب حالا هم برای نظام شهید شوید! شهید شوید تا دشمن بداند .... ولی امثال شما و امت حزیب اله حاضر در صحنه نخواهید دانست !

  • حقیقتگو

    بابک زنجانی یکی از ده ها بابک زنجانی مانند است که خوش خیالانه و جهل لانه بر این باور و تصور بودعزیز دوردانه علی خامنه که مهره عبا بردوش چپاولگر امپریالیست ها و کارتل های نفتی و بانک های و اسلحه فروشان خارجی ر ایران بوده و می باشد. نظام سر سپرده و جنایت گرآخوندی که در ایران به حکومت کردن و چپاول و استبداد و جنایت گمارده شده است فقط عبا و عمامه نیست یلکه حامیان و موسسان خارجی جمهوری اسلامی از افشا شدن واقعیت چهره و فلسفه گماشته بودن نوکزانشان در هراسند و اجازه نخواهند یک پادوی خوش خیال و الت دست شده رژیم که رمز و راز رژیم آگاه است با مدارک هویت شان را فاش کند.