ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمد یزدی: خوشحالم که رای نیاوردم

یزدی گفت خوشبختانه برای دوره پنجم خبرگان من رأی نیاوردم و در آینده در خدمت‌تان نیستم و از این اتفاق خوشحالم؛ خوشحالم که این بار از دوش من برداشته شد.

آیت‌الله محمد یزدی، رئیس چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری گزارش‌هایی را که می‌گفتند او تلاش کرده که یکی از منتخبان دوره پنجم مجلس خبرگان کناره‌گیری کند تا خودش به جای آن شخص به دوره جدید این مجلس راه پیدا کند، رد کرد.

محمد یزدی، رئیس چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، یزدی، سه‌شنبه ۱۸ اسفند در آخرین اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان گفت که «آن‌چه این روز‌ها در مورد من گفته شده است دروغ است، نه از سوی جامعه مدرسین و از طرف من اقدامی نشده که کسی کنار برود و من بیایم.»

او افزود: «این‌ها همه تحلیل‌های نادرست و بی‌تقوایی‌های برخی صاحبان سایت‌هاست که براساس تحلیل شخصی خود این حرف‌ها را می‌زنند.»

یزدی گفت خوشبختانه برای دوره پنجم خبرگان من رأی نیاوردم و در آینده در خدمت‌تان نیستم و از این اتفاق خوشحالم و خوشحالم که این بار از دوش من برداشته شد.

برخی منابع خبری در روزهای اخیر گزارش داده بودند که اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت‌الله هاشم بطحایی گلپایگانی که جزو فهرست ۱۶ نفره راه‌یافته به مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران است، خواسته‌اند کناره‌گیری کند تا محمد یزدی که در جایگاه هفدهم قرار دارد به پنجمین دوره مجلس خبرگان را پیدا کند.

آیت‌الله بطحایی نیز پیش‌تر این خبر را تکذیب کرده بود.

یزدی همچنین گفت که «خدا را شاکرم که دیگر در مجلس خبرگان نیستم و باری از دوش من برداشته شده، اگر انسان واقعاً به نظام و حاکمیت معتقد باشد تسلیم قانون نیز خواهد بود.»

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۸۰۱ تن کاندیدا شده بودند که شورای نگهبان تنها صلاحیت ۱۶۱ تن را تأیید کرد.

این مجلس که دارای ۸۸ کرسی است، دوره جدید خود را از چهارم خرداد ۱۳۹۵ آغاز می‌کند. وظیفه اصلی مجلس خبرگان انتخابات رهبر جمهوری اسلامی و نظارت بر کار اوست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.