ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احضار حشمت‌الله طبرزدی به دادسرای اوین

حشمت‌‌الله طبرزدی، فعال سیاسی، باید ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۶ اسفند ماه خود را به شعبه دو بازپرسی دادسرای اوین معرفی کند.

حشمت‌‌الله طبرزدی، فعال سیاسی، باید ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۶ اسفند ماه خود را به شعبه دو بازپرسی دادسرای اوین معرفی کند.

حشمت‌‌الله طبرزدی

او با اعلام این خبر در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرده است که اگر بازداشت شود، از‌‌ همان لحظه اول اعتصاب غذا خواهد کرد و آزاد باشد یا نباشد، از حق انسانی خود استفاده می‌کند.

طبرزدی در روایت خود از چگونگی احضارش نوشته است:‌ «امروز دوباره زنگ در خانه را زدند. دو نفر موتور‌سوار و با ریش و هیات شناخته شده برای همه ما. گفتند از دادستانی ویژه مقدس واقع در زندان اوین آمده‌ایم. برای حشمت طبرزدی احضاریه داریم. گفتم بگذارید پشت در و بروید، من نمی‌شناسم کی هستید و این در باز نمی‌شود. گفتند باید بیایی تحویل بگیری و امضا بدهی. نپذیرفتم و نرفتم. مدتی گذشت و باز به رسم طلبکار‌ها شروع کردند به زنگ زدن. گفتند صبح چهار‌شنبه ساعت ۹ صبح در شعبه دو بازپرسی مقدس حاضر شو. عدم حضور، جلب است. گفتم ما سال‌هاست که جلب می‌شویم. موتور را سوار شدند و ظاهرا رفتند.»

این فعال سیاسی گفته است که چه در باز‌پرسی حاضر شود و چه نشود، حرف نخواهد زد، هیچ وثیقه و کفالتی هم نخواهد گذاشت.

حشمت‌الله طبرزدی، دبیر کل جبهه دمکراتیک ایران است که در سا‌ل‌های گذشته، گاه به گاه بازداشت و زندانی شده است. او روز سه‌شنبه نهم تیر‌ماه امسال، پس از تحمل پنج سال حبس، از زندان رجایی شهر کرج آزاد شد. او پس از آزادی در گفت‌و‌گو با رادیو زمانه احتمال توافق هسته‌ای را ضعیف دانسته بود و گفته بود که چنانچه توافقی هم بشود، تداوم آن دیری نمی‌پاید، زیرا در مرحله پس از توافق به دلیل راستی آزمایی، احتمال کارشکنی برخی گروه‌ها وجود دارد: طبرزدی: هدف دلواپسان بلند‌پروازانه و صدور انقلاب است

طبرزدی از حالا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، اعلام کاندیداتوری کرده و گفته که در چارچوب برنامه‌های همبستگی، به رقابت دموکراتیک برای انتخاباتی ازاد، خواهد پرداخت.

او خود را از حامیان کمپین معیشت (فریاد گرسنگان) وسخنگوی این کمپین معرفی کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.