ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر بهداشت با پزشک معالج در محل حصر موسوی و رهنورد

حسن قاضی‌زاده هاشمی در تماس تلفنی با دختران موسوی و رهنورد، به آن‌ها خبر داده که با پزشک معالج در محل حصر پدر و مادرشان حاضر شده و پیگیر روند درمان آن‌ها شده است.

حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت دولت حسن روحانی، در تماس تلفنی با دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، به آن‌ها خبر داده که با پزشک معالج در محل حصر پدر و مادرشان حاضر شده و روند درمان آن‌ها را پیگیری کرده است.

به گزارش کلمه، قاضی‌زاده هاشمی روز یک‌شنبه ۲۳ اسفند به دختران موسوی و رهنورد اطمینان داده که از این به بعد رسیدگی به وضعیت سلامت پدر و مادرشان به‌طور منظم انجام خواهد شد.

کوکب، زهرا و نرگس موسوی خامنه، دختران میر‌حسین موسوی و زهرا رهنورد، روز چهارشنبه ۱۹ اسفند در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که حال عمومی مادرشان خوب نیست: حال عمومی زهرا رهنورد مساعد نیست

بر اساس این اطلاعیه، زهرا رهنورد از بیماری گوارشی و مشکل جدی بلع رنج می‌برد که در مورد او بی‌سابقه است.

در این اطلاعیه همچنین پیگیری نشدن درمان قلب میرحسین موسوی عامدانه دانسته شده و به سوءقصد به جان او تشبیه شده است: «در طول پنج سال گذشته از جمله دو ساله اخیر، شاهد مواردی نظیر عدم پیگیری درمان و نیز امحاء اطلاعاتی دستورات پزشک از سیستم بیمارستانی و مواردی دیگر بوده‌ایم که در شرایط مقتضی با اسناد مربوط به اطلاع عموم خواهیم رساند.»

دختران موسوی در اطلاعیه‌شان درباره بدتر شدن شرایط حصر هم اطلاع‌رسانی کردند: «موقعیت دوربین‌های موجود در محوطه حصر تغییر کرده‌اند و لنز دوربین‌ها برای ثبت بی‌شرمانه و غیرشرعی و غیر‌اخلاقی زندگی خصوصی زهرا رهنورد و میرحسین موسوی به سمت داخل اتاق‌های خانه جهت داده شده‌اند.»

آن‌ها حالا و به دنبال گفت‌و‌گو با وزیر بهداشت گفته‌اند که در طول هفته هیچ‌گونه ارتباطی با داخل زندان خانگی ندارند و در نتیجه تنها کسانی که به غیر از خودشان در طول هفته به اخبار حصر دسترسی دارند و می‌توانند خبر بیاورند، ماموران امنیتی هستند: «وقتی درباره این زندان خانگی بی‌مانند صحبت می‌کنیم، یعنی حذف و توقیف همه‌ حقوق انسانی و در این میان، مشکلات پزشکی مثل عدم دسترسی به موقع به پزشک یا پنهان‌کاری مسائل مختلف، تنها بخشی از عوارض این زندان غیر‌قانونی هستند.»

دختران موسوی پس از اطلاعیه ۱۹ اسفندشان هنوز پدر و مادر خود را ملاقات نکرده‌اند و گفته‌اند که دقیقا نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده، اما حسن هاشمی در تماس تلفنی به آن‌ها خبر داده که با پزشک معالج به محل حصر رفته‌ و معاینه‌های لازم انجام شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    این به اصطلاح اصلاح طلبان ، در واقع وقتی از گردونه قدرت خارج شدند ، لب به اعتراض گشودند و دلیل اصلی لوس بازیهایشان برگشت دوباره به قدرت و ثروت است . این چند زندانی هم در واقع تاوان کار های ننگ آور پیشین خود را پس می دهند ، و الی کیست که نداند این جنایتکاران از خدا بی خبر ، هیچ دلشان به حال ملت ایران نسوخته است .

  • حمید

    والا ما همش می بخشیم آقا هم همش الدرن بلدرم میکنه دیگه نمیدونم

  • اسعد گرگانی

    با امید به اینکه این حصر و زندان بدون دادگاه خاتمه یابد.و همه عزیزان سال جدید پیش خانواده باشند.چطور است که رافت اسلامی حکومت شامل حال همه شده اما شامل حال این عزیزان که فرزند همین انقلاب هستند نشده.لجبازی و نفرت و کوته نظری را کنار بگذاریم و ببخشیم و ببخشاییم.

  • مهدی تنها

    کسی که آنقدر دست به دست کرد تا موقعیت از دستش رفت،بایدمکافات. به موقع عمل کردن را بکشد کسی که نمی‌تواند قدر موقعیت بدست آمده را بداند،نبایددرسیاست داخل شود