ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش ۴۰ درصدی تولید روزانه زباله در تهران

حسین جعفری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد که با آغاز بهار روزانه ۱۱ هزار تن زباله در تهران تولید می‌شود و این رقم نشان از افزایش ۴۰ درصدی زباله در روزهای پایانی سال دارد.

حسین جعفری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد که با آغاز بهار روزانه ۱۱ هزار تن زباله در تهران تولید می‌شود و این رقم نشان از افزایش ۴۰ درصدی زباله در روزهای پایانی سال دارد.

به‌گزارش روزنامه شهروند مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران از افزایش تولید زباله در تهران به‌ویژه زباله‌های حجیم در آخرین هفته‌ سال ٩۴ خبر داد و ‌گفت حجم تولید زباله تهرانی‌ها در آخرین روزهای سال ۴‌هزار تا ۱۱‌هزار تن افزایش یافته است و با توجه به خانه‌تکانی و نظافت شب عید، بر میزان تولید زباله‌های حجیم افزوده شده است.

به‌گفته او براساس تجربه سال‌های گذشته تولید زباله در شهر تهران به‌طور تقریبی در ۱۰روز اول اسفندماه  ۱۰‌درصد افزایش پیدا می‌کند و آن هم تحت‌ تأثیر خانه‌تکانی‌های شب عید است، اما در آخرین هفته ‌سال تولید زباله رکورد می‌زند و ٣٠ تا ۴۰ برابر بیشتر از حد معمول می‌شود.

این در حالی است که در روزهای عادی ‌سال تهرانی‌ها بین هفت تا ٧۵٠٠ تن زباله تولید می‌کنند.

شهروند نوشته است که این روزها در گوشه و کنار هر کوچه‌ای در تهران، هر جا سطل زباله‌ای هست، زباله‌ها نه فقط سطل‌ها را پر کرده‌اند که تا شعاع چندمتری سطل‌های زباله آکنده است از انواع وسایلی که روزی در خانه‌ای به کار می‌آمده و حالا در شمار دور ریختنی‌هاست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.