ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کلینتون و ترامپ در چند ایالت پیروز شدند

در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه و هیلاری کلینتون از حزب دمکرات با پیروزی در چند ایالت دیگر به مرحله نهایی رقابت‌ها نزدیکتر شدند.

در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه و هیلاری کلینتون از حزب دمکرات با پیروزی در چند ایالت دیگر به مرحله نهایی رقابت‌ها نزدیکتر شدند.

هیلاری کلینتون در ایالت‌های فلوریدا، کارولینای شمالی، اوهایو و ایلینویز موفق شد بر رقیب خود برنی سندرز، از جناح چپ حزب دمکرات، پیروز شود.

در ایالت میسوری بر اساس آخرین شمارش آرا هر دو کاندیدا رقابت تنگاتنگی دارند اما کلینتون آرای بیشتری دارد.

در رقابت‌های حزب جمهوری‌خواه، دونالد ترامپ، میلیاردر شرکت‌های املاک با پیروزی در ایالت‌های فلوریدا، ایلینویز و کارولینای شمالی گام بزرگ دیگری به‌سوی مرحله نهایی برداشت و یکی دیگر از رقبای خود را از دور رقابت‌ها خارج کرد.

مارکو روبیو، کاندیدای دیگر جمهوری‌خواه و سناتور ایالت فلوریدا نتوانست در این ایالت موفق شود در نتیجه از دور رقابت‌ها کنار کشید.

در ایالت اوهایو فرماندار این ایالت جان کسیج پیروز شد و در میسوری دونالد ترامپ در رقابتی نزدیک تد کروز را شکست داد.

وضعیت کاندیداهای جمهوری‌خواه در ایالت میسوری نیز شبیه به وضعیت دمکرات‌هاست. در این ایالت ترامپ با درصد ناچیزی از تد کروز پیشی گرفته است.

اگرچه ۹۹ در صد آرای هر دو حزب در میسوری شمارش شده اما هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز ۸ نوامبر / ۱۸ آبان ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.