ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جلوگیری از بستری شدن یکی از قدیمی‌ترین زندانیان سیاسی

محمد نظری، زندانی سیاسی‌ای که ۲۲ سال است در زندان به‌سر می‌برد نیاز به مداوای بیماری‌اش در بیمارستان دارد اما مسئولان مانع از بستری شدن او شده‌اند.

محمد نظری، زندانی سیاسی‌ای که ۲۲ سال است در زندان به‌سر می‌برد نیاز به مداوای بیماری‌اش در بیمارستان دارد اما مسئولان مانع از بستری شدن او شده‌اند.

محمد نظری، زندانی سیاسی ۴۴ ساله‌ای که ۲۲ سال است زندانی‌ست

محمد نظری، زندانی سیاسی محبوس در بند چهار سالن ۱۲ زندان رجایی‌شهر کرج به دليل درد در قفس سينه و مشكلات قلبی به بيمارستان منتقل شد ولی اجازه اقامت در بيمارستان به او داده نشد.

این زندانی سیاسی ۴۴ ساله نیمی از عمر خود را در زندان گذرانده و از سوی دادگاه مهاباد به حبس ابد محكوم شده است.

تقاضای عفو مشروط، مرخصی و درمان او به دليل مخالفت دادگاه تاكنون بی‌پاسخ مانده است.

محمد نظری به اتهام همکاری با حزب دموکرات کردستان در زندان است. او در نامه‌ای که هفتم دی‌ماه سال گذشته منتشر شد، نوشته بود: «در سال ۸۰-۸۱ برای آزادی من پنج میلیون تومان می‌خواستند ولی به خاطر نداشتن و عدم پرداخت آن تاکنون در زندان هستم و همچنان ادامه دارد. در سال ۹۱ به دستور دادستانی کل کشور پرونده اینجانب مورد بازبینی قرار گرفت و بعد از چند ماه حکم عفو و آزادی از سوی دادگاه صادر شد ولی در آخرین مرحله اطلاعات با آزادی من مخالفت کردند….»

او که یک بار در سال ۹۱ با دوختن لب‌هايش دست به اعتصاب غذای ۴٩ روزه زده بود در آذرماه سال ۹۲ از ریاست قوه قضائیه، درخواست دادرسی مجدد کرده بود اما این درخواست به جایی نرسید.

مقامات امنيتی ایران پيشنهاد كرده بودند كه این زندانی سیاسی با امضای توبه‌نامه و محكوم كردن احزاب سياسی مخالف امكان آزادی خود را فراهم كند اما او با اين پيشنهاد مخالفت كرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    واقعا مایه تاسف است که عمر یک جوان اینچنین تلف گردیده است . از گزارشگر ویژه سازمان ملل ، جناب ( احمد شهید ) درخواست پیگیری و محکوم نمودن این جنایت ضد انسانی داشته و امیدوارم با فشار های بین المللی به زودی از سیاه چالهای رژیم ننگین اسلامی آزاد شوند .