ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آرزوی محو اسرائیل؛ جمله برتر خامنه‌ای در سال ۹۴

برای چهارمین مرتبه عبارتی تحریک‌آمیز علیه اسرائیل، به عنوان مهم‌ترین جمله سال خامنه‌ای معرفی شد. جمله منتخب کاربران سایت خامنه‌ای: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

سایت Khamenie.IR عصر پنجشنبه ۲۷ اسفند، مهم‌ترین جمله رهبر جمهوری اسلامی از نگاه کاربران را اعلام کرد. جمله‌ای پیش‌گویانه، تحریک‌آمیز و اخطاری که ظاهرا به قصد ایجاد رعب ادا شده است: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. این درست همان جمله‌ای است که بر سر در سیلوهای موشکی ایران نقش بسته است. روی موشک‌های بالستیک قدر نیز که سپاه پاسداران اخیرا آزمایش کرد، جمله‌ای به زبان عبری در نابودی اسرائیل نوشته بودند.

برای چهارمین مرتبه، عبارتی تحریک‌آمیز علیه اسرائیل، به عنوان مهم‌ترین جمله سال خامنه‌ای معرفی شد. این ششمین بار است که جمله سال رهبر جمهوری اسلامی به محک کاربران سایت او گذاشته می‌شود. سنت این اعلام به پنج سال قبل برمی‌گردد.

چهار مورد از جملات برگزیده در شش مرتبه گذشته، ضد اسرائیلی بوده‌اند. گزینه سال ۱۳۹۳ این بود: «ملت عاشق مبارزه با صهیونیست‌هاست.»

دومین جمله منتخب کاربران سایت خامنه‌ای در سال ۹۴، یک پاراگراف کامل است: «از ادبیات دشمن استفاده نکنید. دشمنان انقلاب از روز اول آمدند تعبیر ادبیات تندرو و میانه‌رو را مطرح کردند؛ فلانی تندرو است، فلان جریان تندرو است، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود؛ امروز هم از همه تندروتر، به‌نظر آنها این بنده حقیر هستم.»

سومین جمله منتخب، حاوی واژه "نفوذ" است که کلمه کلیدی در اکثر سخنرانی‌ها و مواضع خامنه‌ای است: « ملت بزرگ ایران این شیطان بزرگ را از کشور بیرون کرد؛ نباید بگذاریم دوباره برگردد؛ نباید بگذاریم از در رفت، از پنجره برگردد؛ نباید اجازه بدهیم نفوذ پیدا کند.»

سایت خامنه‌ای می‌‌نویسد حدود ۲۰هزار پیامک و نظر برای سنجش مهم‌ترین جمله او در فاصله ۱۷ تا ۲۵ اسفند دریافت شده‌اند.

جمله صدرنشین از دل این اظهارات بیرون آمده است: «بعد از اتمام  مذاکرات هسته‌ای، شنیدم صهیونیست‌ها گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده‌ایم؛ بعد از ۲۵ سال فکرش را می‌کنیم... بنده در جواب عرض می‌کنم اولا شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا ۲۵سال دیگر، به‌توفیق الهی و به‌فضل الهی چیزی به‌نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدت هم روحیّه اسلامی مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند.»

«جملات مهم» خامنه‌ای در سال‌های گذشته به انتخاب کاربران سایت او:

● سال ۹۳: ملت عاشق مبارزه با صهیونیست‌هاست.

● سال ۹۲: اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

● سال ۹۱: من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام.

● سال ۹۰: ما در قضایاى ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم. نتیجه‌اش پیروزى جنگ سى‌وسه روزه و پیروزى جنگ بیست‌ودو روزه بود.

● سال ۸۹: پایداری و هوشیاری مردم در مقابل فتنه ۸۸ موجب واکسینه شدن کشور و مردم در مقابل میکروب‌های سیاسی و اجتماعی شد.

این جمله و میکروب خواندن معترضان موجی از واکنش را در شبکه‌های اجتماعی و نزد فعالان مدنی دامن زده بود.

-------------------------------------------------------------------------------------------

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    جلل الخالق...اسراییلی در عبا که می خواد اسراییل محو کنه؟! اعمال محو کردن اسراییلی در عبا در ایران حقیقت پیدا کرده و محو کردن ایرانیو واقتصاد ایران و میلیاردها دلار پول نفت ایران بنفع بانکهای خارجی اسراییلی حقیقت پیدا کرده است. هر موردی که به چپاول و جریمه شدن و تحریم ایران بنفع خارجی های محترم بوده انجام داده است. مال و منال وخوشبختی و آزادی و تمدن و سعادت مردم ایران محو شده است یا مردمان اسراییل؟ آهای مردم قیافه عبا بردوش عامل سر سپرده و کلاهبردار خارجی را بعد از سی و چند سال باید بشناسید؟ ماهیت احمدی نژادها و بانک های دوبی و ترکیه را بشناسید.

  • ebne moljen

    میتراذخانم ۴۰۰ سال نه ۱۴۰۰ ساله که بما دروغ میگویند!

  • بابکان

    میترا خانم عزیز بار دیگر از پیام شما بهره مند شدیم. خوب میدانید که این جماعت آخوند زندگی خود و شغل روضه خوانی را بر پایه یک یا چند چهره منفی بنا کرده اند و ادامه میدهند . 400 سال است که موضوع حرفشان معاویه و شمر و یزید بود، بیشتر هم دروغ و تحریف تاریخ و مردم فریبی . به حکومت که رسیدند اگر دشمن نداشته باشند و امریکا و اسرائیلی نباشد چه بگویند ؟ با کدام بهانه کشور را در حالت فوق العاده نگه دارند و با سؤ استفاده از این وضعیت مردم را سرکوب کنند؟ این همه سرمایه و ثروت مردم را تاراج کنند؟ هرکس هم کمترین انتقادی کرد او را زندانی یا تبعید کنند یا بکشند، یا دست کم خانه نشین کنند ؟ در جامعه و بازار اختصاصی و بی رقابتی که درست کردند بزیان مردم و بسود خود از چین اینهمه کالای بنجل وارد کنند و هزارها میلیارد تومان سود ببرند؟ اینها نیاز به دشمن دارند. حکومت خامنه ای بی دشمن و در فضای اجتماعی آرام و عادی دوام نمی آورد. چه چیزی جز دشمن دشمن گفتن دارد که بگوید؟ این همه شکست و ناکامی و خسارت را چگونه توجیه کند و به گردن چه کسی جز دشمن بیندازد؟ بهمین دلیل همواره بحران میسازند . موشک پراکنی آنهم با شعار اسرائیل باید نابود شود روی موشکها آنهم در این موقعیت جز بحران آفرینی با هزینه مردم چه اثری داشت ؟

  • میترا

    نمی دانم تا 25 سال دیگر من یا آقای خامنه ای زنده ایم تا این پیش بینی نوسترداموس دوران را شاهد باشیم یا نه ولی خیلی خیلی دوست دارم بدانم درست یک ثانیه بعد از اینکه کشوری به نام اسراییل وجود نداشته باشد چه چیز عظیمی نسیب ایران و مسلمانان در آن موقع خواهد شد. مثلا سیلی از طلا و زمرد به سمت ما سرازیر می شود؟ اهالی عرب و سنی آن سرزمین ناگهان دچار سرطان دانش و فرهنگ و نیز عاشق منافع ایران می شوند؟ ایرانی ها کعبه را برای آل سعود می گذارند و رو به فَلَسطین نماز می خوانند؟ آخر چه سودی در این نبود اسراییل هست که فقط ملاباشی های ما آن را درک کرده اند و حاضر هم نیستند این دانش مافوق بشری را با کسی به اشتراک بگذارند؟ نمی دونم چرا این ارتش بزرگ سایبری بجای گندکاری در سطح بین الملل چرا نمی تونه بیاد 4 تا دلیل و توجیح بذاره زیر این کامنت ها و نظرات و مردم رو اقناع کنه؟