ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نازک افشار، کارمند سابق سفارت فرانسه به زندان اوین منتقل شد

قرار آزادی نازک افشار با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادر شده اما به دلیل تعطیلات پایان سال، او آزاد نشده و باید در تعطیلات نوروز در زندان بماند.

نازک افشار، کارمند پیشین سفارت فرانسه در تهران که هفته گذشته بازداشت شده بود، به زندان اوین منتقل شد.

نازک افشار در تابستان سال ۱۳۸۸ نیز بازداشت شده بود.

سایت کلمه گزارش داد که قرار آزادی نازک افشار با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادر شده اما به دلیل تعطیلات پایان سال، او آزاد نشده و باید در تعطیلات نوروز در زندان بماند.

این کارمند پیشین سفارت فرانسه برای دیدار مادر بیمارش که پزشکان از درمان وی قطع امید کرده بودند به ایران سفر کرده اما خودش نیز از بیماری خاصی رنج می‌برد و هنگام انتقال به زندان اوین جلوی در اوین دچار تشنج شده، از حال رفته و بر زمین افتاده است.

نازک افشار پیش از این در تابستان سال ۱۳۸۸ نیز به دلیل اشتغال در بخش فرهنگی سفارت فرانسه و «پناه دادن به معترضان خیابانی انتخابات جنجالی ریاست‌جمهوری» آن سال بازداشت و پس از مدتی آزاد شده و به فرانسه بازگشته بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سهیلا

    آخر این چه تبلیغ منفی برای ایرانیانی ست که میخواهند به کشورشان برگردند. بیمار یا غیر بیمار. باید با دسته گل و یک پرستار به استقبال این خانم میرفتید. اینهمه کارشناس و متخصص چطور جرئت کنند برگردند؟ علاقه به هموطن خودتان ندارید، حداقل به تبلیغات درمورد خودتان حساسیت نشان بدهید. نمی بینید چه تبلیغ منفی برایتان است؟