ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مذاکرات صلح سوریه به هفته دوم کشید

استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل در مذاکرات صلح سوریه حکومت این کشور را فراخواند تا پیشنهادهایی برای روند یک گذار سیاسی ارائه دهد.

استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل در مذاکرات صلح سوریه حکومت این کشور را فراخواند تا پیشنهادهایی برای روند یک گذار سیاسی ارائه دهد.

استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل در مذاکرات صلح سوریه

دی میستورا روز دوشنبه ۲۱ مارس / ۲ فروردین در مذاکرات ژنو گفت این اقدام باید تا روز پنج‌شنبه صورت گیرد.

به‌گفته نماینده سازمان ملل، کمیته عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه در حال حاضر بر روی پیشنهادهای «قابل توجهی» کار می‌کند.

مذاکرات صلح سوریه امروز (دوشنبه) وارد دومین هفته خود می‌شود.

مسأله اصلی در این مذاکرات سرنوشت بشار اسد، رهبر کنونی سوریه است. کمیته عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه خواهان کناره‌گیری فوری اسد است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    چقدر بچه گانه است که تصور شود فقط بشار اسد به تنهایی مسبب این جنایات هولناک است و با خداحافظی بشار اشد مشکل حل میشود. باید پرسید بشار سد با هزاران بشار اسد همدستان و منافع پرستانش باید به کدام کشوری کوچ کند وگرنه سرنوشتی مانند دولتی های حکومت پهلوی و صدام حسین و قذافی با تیرباران واعدام ها در انتظارشان است و حتی علی خامنه ای هم آنها را بعنوان خاین نمی پذیرد. در حقیقت سازمان ملل به اسد پیشنهاد می کند که چه جوری دوست داری اعدامت کنن؟! هیچ راهی برای صلح در سوریه به جز تجزیه سوریه نمی ماند که هر قوم و فقره ای حکومتی مطلوبش را ایجاد کند.