ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ده‌ها کشته در حمله انتحاری در استادیوم فوتبال اسکندریه

حمله‌ای انتحاری در پایان یک بازی فوتبال در جنوب بغداد، دستکم ۲۹نفر را به کام مرگ برد. عامل انتحاری زمانی خود را منفجر کرد که جام پیروزی به تیم برنده داده می‌شد.

حمله‌ای انتحاری در پایان یک بازی فوتبال در جنوب بغداد، ۴۱نفر را به کام مرگ برد. خبرگزاری آلمان می‌نویسد عامل انتحاری زمانی خود را منفجر کرد که جام پیروزی به تیم برنده داده می‌شد.

تصویر از آرشیو

عصر جمعه ۲۵ مارس و پس از پایان یک مسابقه فوتبال در ورزشگاهی در جنوب بغداد یک سوءقصد انتحاری روی داد. محل حمله استادیوم اسنکدریه در ۴۰کیلومتری جنوب بغداد بود. خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس عراق تعداد قربانیان را ۲۵ نفر گزارش داده اما آسوشیتدپرس از قول محافل امنیتی نوشت دست‌کم ۲۹ نفر در این حمله جان باخته‌اند. شمار مجروحان این حمله بین ۶۰ تا ۷۲ نفر اعلام شد.

این حمله می‌تواند واکنشی تلافی جویانه به عملیات ارتش عراق در استان انبار تلقی شود. نظامیان عراقی از سحرگاه پنجشنبه ۲۴ مارس نیز عملیات گسترده آزادسازی موصل از چنگ داعش را با پشتیبانی هوایی ایالات متحده شروع کرده‌اند.

داعش در یک سایت اینترنتی مسئولیت حمله به ورزشگاه اسکندریه را بر عهده گرفته است.

صبح شنبه ۲۶ مارس تعداد مجروحان این سوءقصد انتحاری به ۱۰۵نفر و شمار کشته‌شدگان به ۴۱ تن افزایش یافت.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.