ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تهران در مرحله هشدار و بحران اجتماعی»

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران می‌گوید منابع زیستی طبیعی تهران «تمام شده» و «تهران شهری رو به احتضار و موت شده است».

محمد حقانی، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران می‌گوید که شرایط تهران از مرحله آسیب اجتماعی گذشته و «به مرحله هشدار، اخطار و بحران اجتماعی رسیده است».

محمد حقانی، یکشنبه هشتم فروردین به خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گفت که قرار بود سال ۱۴۰۴ جمعیت تهران به ۱۰ میلیون نفر برسد در حالی که امروز جمعیت در تهران در طول روز بیش از این مقدار است.

به گفته او، منابع زیستی طبیعی تهران «تمام شده» و «تهران شهری رو به احتضار و موت شده است».

حقانی گفت که مدیریت شهری در برابر ناهنجاری‌های شهر تهران که به حد «بحران» رسیده، نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد و «ناچار است دراین زمینه دست به اقداماتی بزند».

این عضو شورای شهر تهران افزود: «کار ما برای مردم است و اگر قرار باشد این تعداد از مردم در فقر و تنگدستی و ناهنجاری‌های اجتماعی به سر برند چه افتخاری می‌توانیم به خود داشته باشیم».

سال گذشته و به دنبال افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی در ایران، علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی برای نخستین بار خواهان «ریشه‌یابی» آسیب‌های اجتماعی در ایران شد.

آمار آسیب‌های اجتماعی در ایران معمولاً اعلام نمی‌شود و محرمانه به‌شمار می‌رود.

حسن موسوی چلک، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی آبان‌ماه سال گذشته گفته بود که ایران از نظر «کاهش سن اعتیاد، شاخص ازدواج و طلاق، ایدز، آمار اعتیاد، افزایش تعداد کودکان کار و مصرف شیشه» در «وضعیت بد و نگران‌کننده‌ای» قرار دارد.

به‌گفته او، آسیب‌های اجتماعی در ایران بیشتر شده است و باید «فکری اساسی برای کنترل و کاهش این آسیب‌ها» انجام شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • افشین

    اینها از تشخیص خطر عاجزند ، اینها برای یرسرکار ماندن یک گروه تندرو بی منطق حاضرند هرگونه هزینه‌ای رو به مردم و کشور تحمیل کنند ، و حتی رهبر عظیم‌الشانشان با همه لاف و گزاف مدیری و مدبری قوه‌ی ماسکه‌ی خود را روز قبل از انتخابات از دست داد و علنا خود را از اعضا و منتسبین یک جروه سیاسی اعلام کرد ... بنظر شما چنین رهبری و افراد مذاب در ولایتش توان تشخیص راه وچاه در تشخیص بحران اجتماعی را دارند !؟ کسی آیا بفکر افتاده که برای محقق گردن همان شعار ابلهانه‌ی اقتصاد مقاومتی اولین قدم حسابرسی ارگان و نهادهای اقتصادی زیر نظر رهبر و ملزم کردن آنها به پرداخت مالیات از درآمدهای بیحساب و سرشارشان است !؟

  • حمید

    «تهران شهری رو به احتضار و موت شده است». رو بسوی آسمان کردن و فریاد «مرگ بر این و مرگ بر اون» سر دادن نتیجه اش  اول بسوی احتضار رفتن  و سپس در موت شدن از برای فریاد زنان است و  از برای آن ملتی که جلوی این عربده کشیها را نگرفته  و نمیگیرد! و نابودی کامل چنان قوم و ملتی مرحله آخر تکامل آن قوم است و آن ملت! بدون هیچ شک و تردید! 

  • شهروند درجه سه

    راه حل روشن است، راه حل این است که بکوری چشم دشمن بفرمایش ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت اله علی اف توجه شود و جمعیت را چند برابر کنیم. وقتی ایشان می فرمایند ما اشتباه کردیم که افزایش جمعیت را کنترل کردیم، وقتی می فرمایند که دست کم جمعیت ایران باید به دویست میلیون نفر برسد بقیه هم به اختیار خود مردم افزایش یابد ! بی خود که نیست . ولی دشمن نمی خواهد جمعیت زیاد شود. ایشان بصیرت دارند ! شوخی که نیست! ولی امر مسلمین جهان هستند! آنهم ولی امر مطلق ! ما که تعیین نکردیم، خدا تعیین کرد، بعد هم مجلس خبرگان کشف کرد ! برادر پوتین رئیس کشور روسیه هم تایید کرد ! شایدبیعت هم کرده باشد ! مردم باید بصیرت داشته باشند و بفرمایش ایشان گوش کنند ، بحرف دشمن گوش ندهند، تا می توانندجمعیت را افزایش دهند . بگفته آن آخوند .... (خودم سانسور کردم!) از همین امشب بعشق 14 معصوم کلید را بزنید ! اگر کلید بعضی از مردم کار نمی کند که ولی امر مسلمین جهان تقصیر ندارند ! دشمن تقصیر دارد! شاید دشمن با امواج ماهواره ای کلیدشان را از کار انداخت ! دشمن می خواهد جمعیت افزایش نیابد که آاسیب های اجتماعی وبیکاری و اعتیاد و فقر و فساد افزایش یابد.