ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فیلم جدید وودی آلن جشنواره کن را افتتاح می‌کند

این سومین باری است که او جشنواره کن را با فیلم‌هایش افتتاح می‌کند. «کافه سوسایتی» در بخش غیررقابتی شصت‌ونهمین دوره جشنواره کن به نمایش در خواهد آمد.

«کافه سوسایتی» فیلم جدید وودی آلن، فیلمساز مطرح آمریکایی، شصت‌ونهمین دوره جشنواره کن را افتتاح خواهد کرد.

کریستن استوارت و جسی آیزنبرگ در «کافه سوسایتی» فیلم جدید وودی آلن

جشنواره کن روز سه‌شنبه ۲۹ مارس / ۱۰ فروردین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در روز گشایش جشنواره کن، وودی آلن به همراه بازیگران فیلمش کریستن استوارت، جسی آیزنبرگ، استیو کارل و بلیک لایولی بر روی فرش قرمز کن ظاهر خواهد شد.

در طول فعالیت سینمایی این فیلمساز نیویورکی، این سومین باری است که او جشنواره کن را با فیلم‌هایش افتتاح می‌کند. وودی آلن پیش از این در سال ۲۰۰۲ با فیلم «پایان هالیوودی» و در سال ۲۰۱۱ با فیلم «نیمه‌شب در پاریس» جشنواره کن را افتتاح کرده بود.

«کافه سوسایتی» در بخش غیررقابتی جشنواره کن امسال به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم داستان یک پسر جوان است که در سال‌های دهه ۱۹۳۰ به امید ورود به دنیای سینما به هالیوود می‌رود اما عاشق می‌شود و در دنیای پرشور و حال کافه سوسایتی غوطه می‌رود. این کافه که موسیقی جاز آن معروف بود تأثیر به‌سزایی بر رویدادهای فرهنگی آن زمان گذاشت.

فیلمبردار «کافه سوسایتی» ویتوریو استورارو است که آثار بزرگی چون «اینک آخرالزمان» ساخته فرانسیس فورد کوپولا (۱۹۸۰) و «آخرین امپراتور» ساخته برناردو برتولوچی (۱۹۸۸) را فیلمبرداری کرده و تاکنون سه اسکار گرفته است.

در جشنواره امسال کن همچنین فیلم جدید اصغر فرهادی، فیلمساز ایرانی برنده اسکار که هنوز عنوان آن مشخص نیست در بخش رقابتی حضور خواهد داشت.

«آخرین چهره» ساخته شان پن، «جولیتا» ساخته پدرو آلمودوار و «ال» به کارگردانی پل ورهوفن از جمله فیلم‌های دیگر بخش رقابتی شصت‌ونهمین دوره جشنواره کن هستند.

«هیولای پول» ساخته جودی فاستر، «زنبور» ساخته آندریا آرنولد و «غول بزرگ مهربان» آخرین فیلم استیون اسپیلبرگ نیز در جشنواره حضور خواهند داشت.

با این حال در روز ۱۴ آوریل / ۲۶ فروردین فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره به‌طور رسمی اعلام خواهند شد.

شصت‌ونهمین دوره جشنواره فیلم کن از ۱۱ تا ۲۲ ماه مه /  ۲۲ اردیبهشت تا ۲ خرداد برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.