ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودروی پراید بیشترین آمار حوادث رانندگی نوروز را داشته است

به گفته سردار اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران، خودروی پراید در ایام نوروزی بیشترین آمار حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.

به گفته سردار اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران، خودروی پراید در ایام نوروزی بیشترین آمار حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.

مؤمنی، امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین خبر داد که از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۳۴۴ نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست داده‌اند.

او افزود: «در این ایام بیش از دو هزار میلیارد تومان خسارت مادی به مردم و کشور وارد شده است».

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حالی از تصادفات بالای خودروی پراید در ایام نوروزی خبر داده که در تابستان سال گذشته بعد از توافق هسته‌ای در وین کمپین تحریم خرید خودروهای ساخت دو کارخانه ایران خودرو و سایپا، در شبکه‌های اجتماعی به‌راه افتاد و ایرانی‌ها در شبکه‌های مجازی نارضایتی خود از صنعت خودروسازی کشور را ابراز داشتند.

تقی مهری، رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی ایران ۱۰ فروردین گفته بود که تا هشتم فروردین تعداد کشته‌شدگان در حوادث رانندگی ۳۰۰ تن بوده است. به گفته او این تعداد کشته‌ها به علت «تخلفِ» ۱۰۰ تا ۱۵۰ راننده بوده است.

او این آمار کشته‌ها را با وجود ۱۸ میلیون وسیله نقلیه در کشور «بالا» دانست.

آمارهای پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در تعطیلات نوروزی پنج سال اخیر در ایران بیش از پنج هزار و ۷۰۰ تن در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

در نوروز سال گذشته ۹۶۸ تن در حوادث رانندگی جان سپردند.

سوانح رانندگی پس از بیماری‌های قلبی و سرطان، سومین عامل مرگ‌ومیر در ایران است.

در  همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    این ماشینهای قراضه همینها نبودند که با وام به ملت شریف ایران انداختند ؟