ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واکنش به سخنان تند خامنه‌ای: هاشمی رفسنجانی توئیتر ندارد

گفته می‌شود که انتقادهای شدید علی خامنه‌ای به آن‌ها که دنیای فردا را دنیای مذاکره می‌دانند و نه موشک، در پاسخ به توئیت منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی بود اما یک منبع آگاه گفته است که هاشمی توئیتر ندارد.

به دنبال سخنان تند آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در مورد برنامه موشکی که گمان می‌رفت در پاسخ به توئیت منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت است، یک منبع گفت که هاشمی رفسنجانی، توئیتر ندارد.

این منبع که نامی از او برده نشده، امروز پنج‌شنبه ۱۲ فروردین به سایت انتخاب گفت که «آن‌چه در اخبار به عنوان توئیتر آیت‌الله هاشمی منتشر می‌شود، حساب کاربری یکی از دوست‌داران ایشان است و محتوای آن هیچ ارتباطی به آیت‌الله هاشمی ندارد.»

این منبع افزود: «صفحه فعال در توئیتر، کانال تلگرامی و اینستاگرام منتسب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ربطی به آیت‌الله هاشمی ندارد.»

حساب کاربری توئیتر منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی، هر از چند گاه سخنان قدیمی او را توئیت می‌کند.

این اکانت به‌تازگی جمله‌ای از سخنان هاشمی رفسنجانی انتخاب و آن را این‌گونه منتشر کرد: «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست، نه موشک‌ها ...».

بر پایه این گزارش، ساعاتی بعد، این جمله در توئیتر منتسب به هاشمی رفسنجانی این‌گونه اصلاح شد: «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هایی نظیر انقلاب اسلامی است، نه موشک‌های قاره‌پیما و بمب‌های هسته‌ای .»

رهبر جمهوری اسلامی روز چهارشنبه ۱۱ فروردین در دیدار با مداحان از کسانی که دنیای فردا را دنیای مذاکره می‌دانند و نه موشک، به‌شدت انتقاد کرد و گفت: «اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.»

او از آزمایش‌های موشکی سپاه پاسداران دفاع کرد و آن را موجب خرسندی ملت‌هایی دانست که از آمریکا و اسرائیل «دلشان خون است اما کاری از دستشان بر نمی‌آید».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مجیدیان

    من در به در دنبال یک تحلیل قوی در مورد این اتفاق هستم. عقب نشینی هاشمی و پرخاشگرتر شدن خامنه ای نشان می دهد که گرچه قدرت زیادی در دست خامنه ای است اما او از حذف بعضی از مخالفان گردن کلفتش تاکنون ناتوان بوده است. اگر زمان ناصرالدین شاه بود، خامنه ای شاید دستور می داد رگ هاشمی را در حمام فین کاشان بزنند. اگر به تاریخ این مملکت نگاه کنیم،‌ شاهان زیادی به نزدیک ترین دوستانشان بد گمان شده و یا آن ها را کشته اند یا کور کرده اند و .... به لطف رسانه ها الان دیگر نمی توانند سر مخالفان کله گنده را به راختی زیر آب کنند. بیشترین کاری که کرده اند حصر آن ها بوده تا از یادها بروند. مثل سیاه چاله های قدیم.

  • بهنام

    خیانت ، خیانت است و خائن را باید کشت و چه بهتر که این خائنان ، هر چه زودتر به دست خودشان همدیگر را تکه تکه کنند .