ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کانادا ۱۰ هزار پناهجوی سوری دیگر می‌پذیرد

کانادا تاکنون ۲۵ هزار پناهجوی سوری را پذیرفته است و از این طریق سهمی را که عنوان کرده بود ادا کرده است. با این حال دولت این کشور گفته است باز هم پناهجوی سوری می‌پذیرد.

کانادا تاکنون ۲۵ هزار پناهجوی سوری را پذیرفته است و از این طریق سهمی را که عنوان کرده بود ادا کرده است. با این حال دولت این کشور گفته است باز هم پناهجوی سوری می‌پذیرد.

جان مک‌کالوم، وزیر مهاجرت، تابعیت و پناهندگان کانادا

جان مک‌کالوم، وزیر مهاجرت، تابعیت و پناهندگان کانادا به شبکه سی‌بی‌سی اعلام کرد که این کشور تا پایان سال جاری میلادی و یا آغاز سال ۲۰۱۷، از مناطق درگیر جنگ ۱۰ هزار نفر دیگر می‌پذیرد.

این اقدام دولت کانادا در واکنش به گزارش‌های متعدد شهروندانی صورت می‌گیرد که حاضر شده‌اند هزینه پناهجویان سوری را تقبل کنند.

حزب لیبرال که در ماه اکتبر سال گذشته موفق شد در انتخابات پارلمانی کانادا پیروز شود، پس از موفقیت اعلام کرد که پناهجویان را خواهد پذیرفت.

در نیمه ماه دسامبر سال گذشته جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا به اولین سری از پناهجویان سوری که وارد فرودگاه تورنتو شده بودند خوش‌آمد گفت.

در طول پنج سال جنگ در سوریه، حدود پنج میلیون نفر از این کشور گریخته‌اند. بیشتر آن‌ها در ترکیه، لبنان، اردن و عراق، همسایگان سوریه به‌سر می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    چقدر فاجعه بار است که کشورهایربی بطور هدفنمد بعوض کمک به مردم سوریه در پایان دادن به فاجعه بشار اسد سعی در خاموش شعله مخالفت گری با بشار اسد دارند. مخالفت کردن را فراموش کنید و اسلحه ها به ذباله دانی ها بیندازید و دار و ندارتان را به بشار اسدی ها و تجزیه طلبان عوامل امپریالیست ها تحویل دهید و کانادا نشین شوید. حالا باید دید که آنهایی که از روی ناچاری و یا طمع در اروپا دربدر شده و چادرها می خوابند و مورد تنفر و هجوم افراطی های اروپایی شبانه روز قرار دارند چه عاقبتی در انتظارشان است؟ اینها دل سوزی های امپریالیستی گول زنانه و طمع برانگیز هدفمند برای خالی سوریه از نارضایان است. تمامی مطالبی که در مورد برکناری بشار اسد در مطبوعات منتشر دروغ محص است.