ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«لغو سفر روحانی به اتریش به دلیل تظاهرات مجاهدین بود»

در حالی‌که لغو سفر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران به اتریش در هاله‌ای از ابهام باقی مانده بود، علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران گفت این اقدام به‌دلیل تظاهرات سازمان مجاهدین خلق صورت گرفته است.

در حالی‌که لغو سفر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران به اتریش در هاله‌ای از ابهام باقی مانده بود، علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران گفت این اقدام به‌دلیل تظاهرات سازمان مجاهدین خلق صورت گرفته است.

علی لاریجانی: رئیس‌جمهور به درستی تصمیم بر لغو سفر به اتریش گرفت.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لاریجانی از «بی‌توجهی دولت اتریش به درخواست تیم حفاظتی رئیس‌جمهور» مبنی بر لغو مجوز راهپیمایی مجاهدین خلق در جریان سفر روحانی سخن گفت و افزود: «رئیس‌جمهور به درستی تصمیم بر لغو سفر به اتریش گرفت.»

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) روز سه‌شنبه ۲۹ مارس / ۱۰ فروردین اعلام کرد که لغو سفر روحانی به اتریش «با توافق دو طرف» و «به‌منظور هماهنگی بیشتر» صورت گرفته است.

رسانه‌های خارجی دلیل این اقدام را مسائل امنیتی عنوان کردند اما از جزئیات آن چیزی نگفتند.

حسن روحانی قرار بود روزهای ۱۱ و ۱۲ فروردین در اتریش باشد.

علی لاریجانی با بیان این‌که قبل از سفر روحانی در جریان مسائل بوده است، گفت: «وقتی در سفری به طراز امنیتی از سوی کشور دعوت‌کننده به همه جهات توجه نمی‌شود، میهمان باید تصمیم درستی بگیرد که رئیس‌جمهور چنین کرد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    واقعیت با استفاده از موقعیت پیش آمده بعد از برجام و آب افتادن دهن کشورهای غربی در تجارت با ایران میخوان استفاده کنند و بهشون بگن یا ما و پولهامون رو انتخاب کنین یا مجاهدین رو . از اون طرف این قدرت نمایی رو با یک کشور کوچیک غربی مثل اطریش انجام میدن تا یک کشور اندازه متوسط و نسبتا قوی و تاثیر گذار مثل فرانسه که مأ من اصلی مجاهدین و هر روز اونجا فعالیت میکنند بدون اینکه رژیم ایران بتونه از این شرط و شروط بزاره. خلاصه مثلا میخوان برای غرب تو تبلیغات خودشون عرض اندام کنند و خوراک تبلیغاتی فراهم کنند شاید بتونند پون از دولتهای غربی کوچلو موچلو بگیرند جالب ببینیم کشور های غربی دیگه در آینده. چطور خواهد بود. عقب نشینی آنها یا چشم پوشی از معاملات اقتصادی در رقابت با کشورهایی که تن به خواسته ایران میدن.

  • حمید

    بله بله بله حتمآ علی جانی! اگر داعش آرامش و آسایش را از آن وحود سر تا پا از دروغتان گرفته چرا یگ گروهگ ذلیل و از زوار درفته چون معظم رهبرتان را دلیل از برای ترس به  کنج خانه خزینتان قلمداد میکنید؟!؟ 

  • سرمدی از تهران

    اضافه کنم که لاریجانی کار محلل رو داره بازی میکنه! اون داره رفع و رجوع میکنه تا روحانی دست از قهر بازیش برداره. اما گویا روحانی سمج بازی دراورده و رهبری گفته حاج احمدبزاسیونش کنند. یعنی ترتیبش رو مثل حاج سید الاحمد الموسوی الخمینی بدن. شاد باشی ای رادیو زمانه.

  • بهنام

    اینها فکر کرده اند اتریش هم مثل اینجا قانون ندارد و هر ننه قمری میتواند با یک تلفن ، کاری غیر قانونی کرده و مثلآ اعتراض مجوز داری را لغو و قلع و قمع نمایند . دولت اتریش هم بیانیه داده که به هیچوجه نمیتواند در کار قوای مستقل دخالت نماید . و این یعنی به درک که ترسیدید به اتریش نروید .

  • faryad

    از بس تیرباران واعدام و زندان و شکنجه و....کرده اند دیگر ابرویی برایشان نمانده....

  • naseem

    735 بازداشت در یک سال فقط در کردستان ! براساس گزارشی که آژانس خبری «کردپا» منتشر کرد، در یک سال گذشته به طور متوسط روزانه دو نفر در مناطق کردنشین ایران بازداشت شدند. بر پایه این گزارش در سال گذشته ۷۳۵ مورد بازداشت فعالان سیاسی و فرهنگی در کردستان ایران رخ داده که ۶۳ مورد آن به صدور حکم زندان و یا موارد دیگر منتهی شده است. علاوه براین ۳۲ شهروند کرد نیز در تجمع‌های اعتراضی هدف شلیک گلوله یا خشونت قرار گرفته و کشته شدند. این گزارش همچنین از کشته و زخمی شدن ۵۸ کولبر در سال ۹۴ خبر داد. بر اساس این گزارش ۲۹ کولبر کشته و ۲۹ تن دیگر زخمی شدند. علاوه بر این ۱۷ دانشجوی کرد نیز با محرومیت از تحصیل مواجه شدند

  • میترا

    امروز یک تکذیب سازمان مجاهدین می تواند کار را بر روحانی سخت کند ولی از بخت بلند ملاساری ایران، این سازمان به دلیل انحطاط حاضر است هر چیزی را بر عهده بگیرد تا خود را مطرح کند. در ایران شایعاتی بود مبنی بر اینکه بیت رهبری از سفر رئیس جمهور ممانعت کرده تا قدرت نمایی کرده باشد.