ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احضار معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری به دادسرا

به گفته سخنگوی قوه قضائیه ایران قرار است مولاوردی در دادسرا حاضر شود و توضیخات لازم را ارائه دهد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران از احضار شهین‌دخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ایران به دادسرا خبر داد.

شهیندخت مولاوردی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اژه‌ای در نشست خبری یکشنبه ۲۲ فروردین گفت که پرونده شکایت از مولاوردی به صلاح‌دید مسئولان دادسرای سیستان و بلوچستان به تهران ارسال و او به دادسرا احضار شده است.

مولاوردی در سفر اسفندماه ۹۴ خود به استان سیستان و بلوچستان خبر از وجود روستایی داده بود که تمام مردان آن اعدام شدند و بازماندگان آنها امروز قاچاقچی بالقوه هستند.

این سخنان مولاوردی واکنش‌های بسیاری از مقامات ایران را در پی داشت. حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی از وجود این روستا اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که که این اظهارات حیثیت استان سیستان و بلوچستان را از بین برده است.

دادگستری استان سیستان و بلوچستان نیز در ۱۷ فروردین ۹۵ اعلام کرد که علیه شهین‌دخت مولاوردی اعلام جرم خواهد کرد.

به گفته سخنگوی قوه قضائیه ایران قرار است مولاوردی در دادسرا حاضر شود و توضیخات لازم را ارائه دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    این روزها کردستانِ زخمی – که برادران سپاه به امنیتی و پرمخاطره بودنِ همیشگی اش دل بستگیِ مفرط دارند تا بزرگان مغز فندقی را از یک لولوی ترسناک به اسم کرد و کردستان بترسانند و تا می توانند پول ازشان واستانند – انگار مواجه شده با یک هیوا تاب حکومتی. چگونه؟ می گویمتان. انتخابات مجلس خبرگان انجام می شود و حضرت آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی متولد نجف و ساکن قم می شود نفر چهارم. این خبر از رسانه های کشوری و استانی نیز اعلام می شود. که یعنی: کردستانی که دو نماینده برای مجلس خبرگان می خواهد، از نعمت جناب شاهرودی بی نصیب ماند و تمام شد و رفت. به گمان شما آیا ماجرا به همین سادگی پایان پذیرفت؟ نخیر. پس چه؟ ناگهان خبری در می پیچد که کی گفته شاهرودی نفر چهارم شده؟ پس چه؟ رأی فلانجا که مردمش شیعه اند تازه رسیده. خب بعدش؟ بعدش این که جناب آیت الله با احتساب این آراء تازه از راه رسیده می شوند نفر دوم!!. محمد نوری زاد

  • حقیقتگو

    واقعا" این سرکار خانم با حجاب دوبله اسلامی حقیقت رو گفته- اگه کسی باورش نمیشه لطفی کنه تشریف ببره در اون شهرستان محترم و از نزدیک شاهد این فاجعه باشه! کامیون کامیون محموله تریاک از طرق پاکستان و سیستان بلوچستان وارد تهرون و دیگر شهرهای ایران میشه. اگر کسی باورش نمیشه تشریف ببره شهرستان کرج که از غروب به بعد معتادستان کرج میشه در کنار بازار سبزی فروشان بساط معتادان را تماشا کنه و ازشون بپرسه از کجا تریاک بهشون میرسه!! جلوی درب و پنچره هر خواربارفروشی کیسه های مملو از انواع ذغال هم براش وجود داره !! از آنجائیکه علی خامنه ای در اره کردن هر چه زودتر پایه های حکومتی آخوند روحانی توسط مهره هاش عجله داره به هر عنوانی که میشه مهره های آخوند روحانی رو به لجن میکشه زیرا که جلیلی و احمدی نژاد بنابه به خواسته علی خامنه ای رئیس جمهور منتخب او خواهند شد اگر بتوانند آخوند روحانی هر چه زودتر را اره کنند!