ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران برای خرید جنگنده و تانک با روسیه مذاکره می‌کند

حسین دهقان، وزیر دفاع ایران به روسیه سفر خواهد کرد تا در مسکو با مقامات روسی درباره خرید جنگنده سوخو -۳۰ و تانک تی -۹۰ مذاکره کند.

حسین دهقان، وزیر دفاع ایران به روسیه سفر خواهد کرد تا در مسکو با مقامات روسی درباره خرید جنگنده سوخو ۳۰ و تانک تی ۹۰ مذاکره کند.

حسین دهقان، وزیر دفاع ایران

به‌گزارش خبرگزاری اینترفکس روسیه این سفر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ آوریل (۱۸ و ۱۹ اردیبهشت) انجام خواهد شد.

حسین دهقان در این سفر با سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه دیدار و درباره مسائل مختلف نیز رایزنی خواهد کرد.

حسین دهقان بهمن‌ماه سال گذشته در گفت‌وگو با شبکه دوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرده بود که ایران به‌زودی قرارداد خرید جنگنده‌های روسی «سوخو ۳۰» را امضا خواهد کرد.

وزیر دفاع ایران در این گفت‌وگو «توجه جدی» به نیروی هوایی و جنگنده‌ها را نیاز کنونی کشور دانست.

او از تعداد و قیمت جنگنده‌های «سوخو ۳۰» که قرار است ایران آن‌ها را از روسیه خریداری کند چیزی نگفت.

روسیه تاکنون ۵۰۰ فروند جنگنده «سوخو ۳۰» ساخته است و قیمت هر فروند آن ۳۳ تا ۴۵ میلیون دلار عنوان شده است. «سوخو ۳۰» در سال ۱۹۹۶ وارد پروازهای عملیاتی شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بابک

    جهان آرشید واقعیت را نوشتند. این خیانتی بزرگ است که ما را به بزرگترین و بدسابقه ترین و خطرناکترین دشمن ایران در این 200 ـ 300 سال که هم مرز ما هم است وابسته تسلیحاتی کنند. خامنه ای که همیشه از دشمن حرف میزند نشان داد که او دشمن اصلی خود و حکومتش را ملت ایران میداند و هرجریان و دولت و کشوری که اثری در رهایی مردم ایران از این حکومت ضدایرانی داشته باشد دشمن او است و هر جریان و دولتی که در سرکوب مردم ایران به او کمک کند دوست اوست. وی از هر وسیله ای برای سرکوب ملت بهره میبرد. خوب میداند که سران روسیه همیشه خواهان ناتوانی ایران و نفوذ در این کشور بودند و هستند. وابستگی روزافزون این حکومت به دولت روسیه شکی باقی نمیگذارد که آشتی میان خامنه ای و حکومتش با ایرانیان محال است.

  • جهان آرشید

    خرید سلاح برای دفاع از متجاوز تاریخی و سنتی ایران یعنی روسیه که همیشه چشم به خاک ایران داشته و پس از بزرگترین تجزیه خاک ایران و جداکردن قفقاز در صد و اندی سال پیش در سالهای اخیر نیز ۳۸% از دریای خزر یعنی سزمین ایران را با حیله و نیرنگ از این جدا نموده بیشتر به جنون یا خیانت شبیه است جالب است همه چیز را از همه جا از جمله چین و هند و برزیل و آرژآنتین و ایتالیا میخریم و لی سلاح دفاعی را از دهمنی تاریخی میخریم که مرز طولانی با ایران دارد و هرگاه بخواهد از راه زمین و هوا و دریا خلع سلاح باشیم . تا کی اسیر رهبران خیانتکار و مردم نادان هستیم خدا میداند !!!