ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت اطلاعات بر سفرهای خارجی اعضای شورای شهر‌ها نظارت می‌کند

در استان‌ها ریاست کمیسیون نظارت بر کشور بر سفرهای خارجی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با استاندار و با حضور نماینده اداره کل اطلاعات هر استان تشکیل می‌شود.

وزارت اطلاعات مأمور شده تا با همکاری وزارت کشور بر سفرهای خارجی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نظارت کند.

روزنامه خراسان، یکشنبه ۲۹ فروردین نوشت که بر پایه ابلاغیه جدید یک مسئول ارشد اجرایی به محمود علوی، وزیر اطلاعات و عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، مقرر شده تا به منظور نظارت و هماهنگی بر سفر کاری اعضای شوراهای اسلامی محلی به خارج از کشور، در تهران کمیسیونی به ریاست یکی از معاونان وزیر کشور و حضور نمایندگان نهادهایی مانند وزارت اطلاعات تشکیل شود.

نام این مقام ارشد اجرایی فاش نشده است.

بر پایه این گزارش، در استان‌ها نیز ریاست این کمیسیون با استاندار و با حضور نماینده اداره کل اطلاعات هر استان تشکیل می‌شود.

سفر اعضای شورا‌ها به خارج از کشور همواره بحث‌برانگیز بوده است. شورای شهر تهران سال گذشته لایحه‌ای برای ممنوع‌ کردن سفرهای خارجی اعضای شورا مطرح کرد که به سرانجام نرسید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جواد

    جالب هست که موج پناهندگی از ایران از ورزشکار شروع شد حالا اعضای ردّ صلاحیت شده شورای شهر هم شامل میشه