ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فراخوان فعالان مدنی برای گرامیداشت ستایش قریشی

گروهی از فعالان مدنی در

گروهی از فعالان مدنی در ایران می‌خواهند برای همدردی با خانواده ستایش قریشی روز دوشنبه ۳۰ فرودین در مقابل سفارت افغانستان در تهران شمع روشن کنند.

آنها از مردم دعوت کرده‌اند که ساعت ۱۹ روز دوشنبه به آنها بپیوندند و یاد «ستایش دختر افغانستان و ایران» را گرامی بدارند.

در روزهای گذشته خبر قتل دختر شش ساله افعانستانی در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها منتشر شد. بر اساس این خبر، یک‌شنبه، ۲۲ فروردین ستایش که برای خرید از خانه خارج شده بود به خانه برنگشت و مشخص شد که پسر ۱۷ ساله همسایه او را به قتل رسانده و تلاش کرده جنازه او را با اسید از بین ببرد.

با گزارش دوست آن پسر نوجوان به پدرش و پلیس، پرده از این جنابت برداشته شد. در واکنش به خواست عمومی مردم و خانواده ستایش برای پیگیر این جنایت، مقامات قضایی ایران قول داده‌اند که این پرونده را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمدپور، امید ح

    پپشت پرده رژیم جمهوری اسلامی ، نه لزوما دولت ،همواره خواستش جدایی ایرانی ها ، افغان ها و تاحیک ها بوده و به گونه های گوناگون از درگیری و نفرت انگیزی استقبال نموده و دامن هم می زند، البته بیشتر نامحسوس آنان که ایران را دوست دارند ، افغانستان و افغان ها را بسیار دوست دارند و جدا از خود نمی دانند ستایش قریشی افغان ، را یک ایرانی می دانم ، او هم مانند دیگر دختران ایران است ، افغان و ایرانی و تاجیک یکی هستند از یک ریشه ، تن و آب و خاک و زبان و فرهنگ، به یک دختر افغان تجاوز نشد که به یک ایرانی این روزها چه در بیرون ایران، در آلمان می بینیم یک ایرانی ، بوسیله یک افغان کشته میشود و ....دقت شود کسانی نمی خواهتد افغان ها و ایراتی ها متحد ، دوست و یار هم باشند ،هنگامی رژیم در حرم امام رضای خودش بمب می گذارد ، برای رسیدن به هدفش ، ازین جور کارها ، و مردم دو کشور را به جان هم انداختن ، برایش بسیار ساده است و....