ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی عامل فساد اقتصادی در ایران را بدحجابی دانست

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد که به نمایندگی رهبری در استان خراسان منصوب شده است در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: «کلیدواژه فساد اخلاقی و اقتصادی جامعه بی‌حجابی است.»

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد که به نمایندگی رهبری در استان خراسان منصوب شده است در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: «کلیدواژه فساد اخلاقی و اقتصادی جامعه بی‌حجابی است.»

به گزارش خبرگزاری مهر، علم‌الهدی روز جمعه سوم اردیبهشت در نماز جمعه مشهد گفت: «وقتی زن و دختر جوانی با کشف حجاب و انواع آرایش و موی پریشان خود را در اختیار نگا‌ه‌های زهرآلود مردهای هرزه می‌گذارد، فساد اقتصادی توسعه می‌یابد و با این امر انسان‌هایی که می‌خواهند این شهوترانی تحریک شده و این عیاشی‌های به ظهور رسیده را عملی کنند، راهی جز آلوده شدن به دزدی‌ها، اختلاس‌ها و جنایت‌های اقتصادی ندارند.»

او افزود: «اخلاق از آنجا فاسد می‌شود که غریزه جنسی و ارضای آن آنقدر بی‌بندوبار می‌شود که هر رهگذری در خیابان در مقام ارضای شهوت قرار بگیرد، آن وقت جامعه مهد فساد شده و کلیدواژه آن بی‌حجابی است.»

به‌گفته علم‌الهدی «این بی‌حجابی‌ها و بی‌بندوباری‌ها فساد اقتصادی را تولید کرده است، ضمن آنکه اخلاق هم از این ناحیه فاسد می‌شود.»

به‌روال همیشگی، با نزدیک شدن فصل گرما مقامات و ارگان‌های جمهوری اسلامی باز هم موضوع حجاب را به میان کشیده‌اند.

حسین ساجدی‌نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ روز دوشنبه ۳۰ فروردین خبر داد که بیش از هفت هزار مأمور «نامحسوس پلیس امنیت» برای اجرای «طرح امنیت اخلاقی» تنها در پایتخت فعال شده‌اند. به‌گفته او این مأمورهای مخفی برای برخورد با بدحجابی، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و کشف حجاب در خودروها راهی خیابان‌های تهران شده‌اند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میرزا

    درست است ! وقتی زنها چادر و حجاب نپوشند چادر و حجاب وارداتی از چین روی دست برادران قاچاقچی میماند و اقتصاد مقاومتی فاسد می شود. اگر برادران قاچاقچی چادر و حجاب از چین وارد نکنند چادرها و حجاب های تولید شده روی دست برادران چینی میماند و از آن ور اقتصاد مقاومتی فاسد می شود . دشمن هم سؤاستفاده میکندو به کمک ملت فتنه گر و بی بصیرت ایران به نظام مقدس ضربه میزند!

  • nb

    *** خورد با جد و آبادش

  • احمد يارب

    چون ايشان كدام برنامه سازنده براي رشد و ترقي در خورجين افكار قرون وسطي ندارد پس چي بهتر كه همه ملامتيرا بالا بانوان و حجاب ايشان اندازند كه واقعا مسخره است مگر اين كشورهاي از ما بهتران همه زنهاي شان با حجاب اند اين پيشرفت وترقي را دارند؟

  • پورشاسب

    همون ترامپ حرف درستی میزد بعضی وقتها ادم دلش میخواد با مشت بزنه همچین محکمتر از ترامپ تو دهن هرکی چرت وپرت تحویل مردم میده

  • Ahmad

    بہ چہ پستی و بدبختی ملت ایران رسیدند کہ بہ این ا....اجازہ حرف زدن میدن

  • مهدی

    خوبه دخترا ی سال همه چاقچور سرشون کنن ببینیم بازم بهونه دارن؟

  • بهنام

    وقتی هیچ توجیه دیگری برای دزدیها و اختلاسهای بزرگ و فوق بزرگ خود ندارند ، این مضخرفات و اراجیف را سر هم میکنند و فکر میکنند مردم باورشان میشود . به امید نابودی نظام پوسیده جمهوری به ظاهر اسلامیک ایران و نابودی ولی امر دزدان جهان ، علی خامنه ای .