ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۸ زن در راه ورود به مجلس دهم

اگر در دور دوم انتخابات مجلس دهم تنها یک زن وارد مجلس شود، رکورد حضور زنان در مجلس شکسته خواهد شد. پیش از حذف مینو خالقی از فهرست راه‌یافتگان به مجلس، ورود تنها یک زن در دور دوم برای این رکورد کافی بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    این مجلس تظاهری و تمام متعفن مجلس نشیان فاسدش و چپاولگرش در این سی و چندساله چه قوانین مردمی که مسبب رفاه مردم شود و چه اقدام مهمی را در جهت پرشرفت اقتصادی و آزادی و حق و حقوق بشری انجام داده اند. حالا قشونی خیانت پیشه و ضد مردمی در استتار اصولگرا و اصلاح طلب عجولانه در صدد هستند که به مجلس تظاهری راه یابند انکار در انجا آش نذری و ساندیس مجانی و سبد کالا می دهند. محلی که در این سی و چندساله محل اطراق فحاشان و عبا بردوشان و قاتلان و چپاولگران ثروت ملی ایرا زمین بوده و مسبب بیش از سی میلیارد دلار ایجاد خسارت درسیاست اتم بازی آخوندهاست و مسبب تحریم هاست نبایدمجلس نامیده شود و نباید مشتاقان ورود به محل را نماینده نامید زیرا که ازانسان باشرافت وباوجدان و با فهم و شعور و وطن پرست فوق العاده بعید است که خود را به خاطر پول و مقام آلوده این شیاطین کند.