ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شش نفر در زندان رجایی‌شهر کرج اعدام شدند

شش تن از ۱۰ نفری که به اتهام «قتل عمد» برای اعدام به سلول‌های انفرادی زندان رجایی‌شهر منتقل شده بودند، در محوطه این زندان اعدام شدند.

شش تن از ۱۰ نفری که به اتهام «قتل عمد» برای اعدام به سلول‌های انفرادی زندان رجایی‌شهر منتقل شده بودند، در محوطه این زندان اعدام شدند.

به گزارش روز پنج‌شنبه نهم اردیبهشت هرانا، خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این ۱۰ محکوم روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت در محوطه زندان رجایی‌شهر کرج پای چوبه ‌دار رفتند که از این تعداد شش نفر از آن‌ها به دار آویخته شده، سه نفر مهلت گرفتند و آخرین اعدامی نیز با رضایت خانواده مقتول از اعدام نجات یافت.

کاظم سلیمی، محمود نظری، جمشید نوری‌پور و میلاد مستخدمی از جمله کسانی بودند که روز گذشته اعدام شدند اما نام دو تن دیگر هنوز مشخص نیست.

همچنین سایت جام‌جم آنلاین نیز امروز گزارش داد مردی به اتهام قتل همسرش، روز گذشته در زندان قزوین اعدام شده است.

ایران به همراه چین، پاکستان، عربستان سعودی و آمریکا بیشترین شمار اعدام‌ها را در جهان دارند.

سازمان عفو بین‌الملل در گزارش سالانه خود درباره وضعیت و شمار اعدام‌ها در جهان که روز چهارشنبه ششم آوریل / ۱۸ فروردین منتشر شد اعلام کرد که ایران در سال گذشته میلادی دست‌کم ۹۷۷ نفر را اعدام کرده است که مقایسه این تعداد با شمار اعدام‌شدگان سال ۲۰۱۴ (بیش از ۷۴۳ نفر)، نشان می‌دهد شمار اعدام‌ها در این کشور بیش از ۳۱ درصد افزایش یافته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.