ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعید حسین‌زاده موحد بار دیگر به زندان اوین فراخوانده شد

سعید حسین‌زاده موحد که در اسفندماه ۱۳۹۴ با مرخصی درمانی از زندان اوین آزاد شده بود، بر اساس یک اخطاریه بار دیگر به زندان اوین فراخوانده شد.

«سعید حسین‌زاده موحد» که در اسفندماه ۱۳۹۴ با مرخصی درمانی از زندان اوین آزاد شده بود، بر اساس یک اخطاریه بار دیگر به زندان اوین فراخوانده شد.


سعید حسین‌زاده، از بیماری‌های مختلف نظیر روماتیسم، تنگی نفس، مشکلات قلبی و عفونت و خونریزی معده رنج می‌برد. او در حین بازداشت و در طی دوران حبس به این بیماری‌ها مبتلا شده است.

بنا بر اخبار رسیده به زمانه، بر اساس اخطاریه تازه‌ای که حسین‌زاده دریافت کرده است و توسط حسن حاجیلو، دادیار اجرای احکام جرایم امنیتی دادسرای تهران خطاب به وثیقه‌گذار به امضاء رسیده، حسین‌زاده موحد موظف است خود را در مدت یک‌ ماه به زندان اوین معرفی کند. در صورتی که او به این اخطاریه بی‌توجهی کند وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی او به نفع قوه قضائیه توقیف خواهد شد.

در همین ارتباط سعید حسین‌زاده موحد در صفحه فیسبوک خود متنی را منتشر و در قسمتی از آن نوشته است: «تا به امروز هنوز نتوانستم درک کنم که چه چیز اطلاعات سپاه را بر آن داشت تا ۱۰ نفر نیروی مسلح برای دستگیری یا به عبارتی به گروگان بردن من اعزام کنند. آیا جوانی ۲۳ ساله که هیچ دستی در سیاست و جریانات نیز نداشت، به این اندازه خطرناک بود؟! امروز نیز نمی‌توانم درک کنم که چرا روند درمان آسیب‌هایی که در زندان به من وارد شده است، تعدادی از مسئولان و برادران را تا این حد به وحشت انداخته که روزی آرامش ندارند و هر هفته تهدید و اخطاریه‌ای روانه می‌کنند که اگر با پای خودم به زندان بر نگردم چه کار می‌کنند و چه کار نمی‌کنند. می‌توانید قدرت‌تان را به کار ببندید و به من مهلت ندهید. بعد به تماشا بنشینید که من نیز در کنار شما به تماشا نشسته‌ام تا ببینیم قدرت شما برنده‌تر است یا مظلومیت ما.»

مأموران سپاه پاسداران مهرماه سال ۱۳۹۳، سعید حسین‌زاده را در منزل شخصی‌اش بازداشت کردند. او پس از بازداشت به سلول‌های انفرادی بند دو - الف زندان اوین منتقل شد. شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه، این فعال مدنی را به اتهام تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری، در رأی بدوی به هفت سال زندان محکوم کرد. دادگاه تجدید نظر هم که به ریاست قاضی زرگر در شعبه ۳۶ برگزار شد، این حکم را تأیید کرد. این در حالی است که مجموع اشد مجازات برای این دو اتهام، چهار سال حبس است.

حسین‌زاده در اسفندماه جاری در اعتراض به وضعیت پرونده و شرایط نگهداری‌اش در زندان، با انتشار نامه‌ای اعلام اعتصاب غذا کرد. سازمان عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای ضمن اشاره به اعتصاب غذای سعید حسین‌زاده درباره وخامت حال او ابراز نگرانی کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    جناب سعید حسین زاده دلیل اصلی که پاسذارچی ها را در زندانی کردن شماتشویق کرده است در برهم زدن آسایش و رفاه مطیعانه میلیونی افسار آخوند بر گردن نهاده و اقتصاد مقاومتی پرست و روز قیامت پرست است که در حقیقت در بدو خلقتشان به اشتباه کالبد انسان نما وارانه به تن کرده اند.