ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله پلیس ترکیه به تجمع روز کارگر در میدان تقسیم استانبول

پلیس ترکیه با اسپری فلفل و ماشین‌های آب‌پاش به گروهی که قصد داشتند روز کارگر را در میدان تقسیم استانبول برگزار کنند حمله کرد.

پلیس ترکیه با اسپری فلفل و ماشین‌های آب‌پاش به گروهی که قصد داشتند روز کارگر را در میدان تقسیم استانبول برگزار کنند حمله کرد.

به‌گزارش «حریت دیلی نیوز»، پلیس ۲۰ نفر از تجمع‌کنندگان را بازداشت و با اتوبوس به یک پاسگاه پلیس منتقل کرد.

این تجمع پیش از ظهر روز یکشنبه یکم ماه مه / ۱۲ اردیبهشت به‌مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد و شرکت‌کنندگان از حزب چپ «آزادی خلق» (HKP) بودند.

این تظاهرات غیرقانونی اعلام شده بود. مقامات ترکیه با سندیکاهای کارگری توافق کرده بودند که مراسم روز کارگر در سالنی در نزدیکی فرودگاه استانبول برگزار شود.

در روز جهانی کارگر در اطراف مسجد شیشیلی استانبول تدابیر شدید امنیتی برقرار بود و خودروها و اتوبوس‌های مشکوک مورد بازرسی قرار می‌گرفتند.

«حریت دیلی نیوز» نوشته است سه نفر نیز در این منطقه قصد پیوستن به تظاهرات معترضان را داشتند که بازداشت شدند.

در روز کارگر سال گذشته هم دست‌کم یک هزار پلیس مرکز استانبول را محاصره کرده بودند. به‌گفته پلیس در آن تظاهرات حداقل ۲۴ نفر زخمی شدند، از جمله ۱۸ تن از تظاهرکنندگان و شش مأمور پلیس. ۲۰۳ نفر نیز بازداشت شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.