ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله خامنه‌ای و روحانی به اسرائیل و آمریکا

در دیدار مسئولان نظام با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، او و حسن روحانی بار دیگر علیه آمریکا و اسرائیل سخن گفتند و آن‌ها را متهم به «اسلام‌ستیزی» کردند.

در دیدار مسئولان نظام با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، او و حسن روحانی بار دیگر علیه آمریکا و اسرائیل سخن گفتند و آن‌ها را متهم به «اسلام‌ستیزی» کردند.

علی خامنه‌ای، حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجان در در دیدار با مسئولان نظام ـ پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی امروز پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت در دیدار با مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی «مهم‌ترین وظیفه» کنونی مسلمانان را «مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی آمریکا» دانست و تمام جنگ‌های منطقه غرب آسیا را نتیجه عملکرد این جریان خواند.

خامنه‌ای به آن‌چه «جریان صهیونیستی حاکم بر جهان» نامید حمله کرد و وضعیت کنونی جهان را نتیجه «حاکمیت شبکه وسیع سرمایه‌داران صهیونیست» دانست که حتی به‌گفته او بر دولت آمریکا نیز «غلبه و نفوذ دارد».

او گفت: «غربی‌ها به ظاهر ائتلاف ضد داعش تشکیل داده‌اند اما در واقع حامی این جریان هستند و در چارچوب اسلام‌ستیزی، در تبلیغات خود از آن‌ها به عنوان "دولت اسلامی" نام می‌برند تا وجهه اسلام را تخریب کنند.»

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران نیز در این دیدار از «اتهاماتی که به نام تروریسم و خشونت علیه اسلام مطرح می‌شود» حرف زد و گفت برخورد اسلام و پیامبرِ آن «با مشرکین و ملحدین» عادلانه بوده است.

او نیز «ریشه بسیاری از ناامنی‌ها، ترورها و جنگ‌ها در منطقه» را اسرائیل دانست و مسئول «همه جنایت‌ها» در عراق و افغانستان را اسرائیل و آمریکا خواند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایرانی

    کارهایی که آمریکا در چند سال گذشته در خاورمیانه انجام داده و مخصوصا کارهایی که بعد از برجام انجام داده و حمایت همیشگی این کشور از عربستان و اسرائیل باعث شده که خیلی از مردم همین فکر را بکنند نه فقط خامنه ای و روحانی حالا رسانه های خارج نشین که فقط کل زندگیشون مخالفت با حکومت ایران و تلطیف کردن اسرائیل و عربستان در این راه هستند دائما حرف های تکراری می زنند و فکر می کنند اینها صحبت هایی است که فقط خامنه ای یا روحانی می زنند به لطف آمریکا و نتانیاهو و ملک سلمان و به اصطلاح اپوزسیون ایران حکومت ایران خیلی ها به حرف های خامنه ای حتی مخصوصا در مورد آمریکا بعد از برجام ایمان آورده اند وقتی شخصی مثل مریم رجوی رئیس گروه تروریستی رجوی در مجلس ملی فرانسه سخنرانی می کند وقتی حسن دایی عضو این گروه تروریستی بعنوان کارشناس در برنامه من و تو ظاهر می شود وقتی اصطلاح مخالفان اسد را برای جیش الاسلام و احرار الاشام بکار می برید نباید انتظاری بیش از این داشته باشید حالا بنشینید و دلخوش کنید به چهار تا کامنتی که اکثرا این گروه ها در فیس بوک و غیره می گذارند حتی نظراتشون را کپی پیست می کنند که زحمت تایپ کامنت تکراری را در وبسایت های مختلف به خودشون ندهند

  • Behrouz

    چندی پیش رئیس یک شرکت اسرائیلی ــــــ رافائل اگر درست به خاطر داشه باشم ـــــ تولید کننده سلاحهای پیشرفته گفته که اسرائیل سلاحهای تازه ای برای ایران دارد. یک اسرائیل با قدرت، تضمینی برای جلوگیری ایران ــــ ایران با وجود اینکه کشور عقب مانده ایست ولی از لحاظ ایدئولوژیکی به آلمان نازی شبیه است ــــ از ایجاد جنگ در منطقه است.

  • حمید

    «اسلام ستیزی»چه ارتباطی دارد به سه آخوند  منعکس در عکس بالا که هر سه خود در زمره ستیزگران بر علیه اسلام  و جزو تفرقه اندازان بین ملت و شناخته ترین دشمنان دین  خالص خدایند؟!؟   

  • حقیقتگو

    سی و چند سال فحاشی های همه شکل فرمی ازحلقوم عبابروشان و گماشته گان و محافظان شان بیست و چهار ساعته در سراسر ایران به امریکا و اسراییل روانه میشود بدون حتی به اندازه نوک سوزنی بر آنها اثری داشته باشد و برای امریکا و اسراییل همانند قوقولی کردن خروس هادر مرغ داری بوده است!! با مرگ بر امریکا و اسراییل گفتن های سی و چند ساله بر امریکا و اسراییل نه امریکا مرده است ونه اسراییل بلکه بسیار قدرتمندتر از سابق به موهبت سوپر میلیاردها دلار پول فروش نفت تحریم شده در بانک هایشان و بهره وری از این پولهای باد آورده در حقیقت اخوند دزدیده در جهت پیشرفت صنعتی و اقتصادی کشورشان بسیار قابل اهمیت و موهبت اللهی بوده است. آخوندها و آخوند سانانی و اخوند نژادهایی با روضه خوانی های ده ریالی در مسجدها با حمایت اربابانشان در امریکا و اسراییل در ایران به موهبت رهبر شدن رسیده اند قدری نمک شناس باشند و نمک دان ها رو نشکنند. البته این فحاشی های آخوندی برای بیسوادادن همیشه بیسواد و جهل و خرافات پرستان و تهی جمجه گان فقر و ذلت و اسارت پرست مرحم زخم مغزهای بیمارشان است. با تمام فحاشی ها و قلدری ها و نفرین ها و اسلحه بدست دادن فلسطینی ها اسراییل حتی یک سانتیمتر از سرزمین اشغال کرده را پس نداده است. باید از این آخوندها پرسید که آیا قدرت فعلی شماها از قدرت هیتلر ژاپنی ها بیشتر است. در جنگ با عراق که شکست کامل خوردید با بیش از سیصد هزار کشته و میلیونها علیل و زخمی و روانی و اگر همین امریکا بدادتان نمی رسید صدام حسین عبایتان را پایین می کشید.