ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: آپارتاید جنسی، بی‌حجابی است

سیداحمد علم‌الهدی گفت:« آپارتاید جنسی، بی‌حجابی است، اینکه یک بی‌حجاب می‌خواهد خود را ملعبه جنسی یک مشت افراد قرار دهد، این آپارتاید جنسی است.»

سیداحمد علم‌الهدی گفت: « آپارتاید جنسی، بی‌حجابی است، اینکه یک بی‌حجاب می‌خواهد خود را ملعبه جنسی یک مشت افراد قرار دهد، این آپارتاید جنسی است».

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علم‌الهدی، عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی نماز جمعه ۱۷ اردیبهشت گفت فضای دانشگاه‌ را «ناهنجاری‌ها» گرفته و دانشگاه‌ها نباید «مرکز فسق و فجور» شود چون استاد دانشگاه نمی‌تواند «رسالت انسان‌سازی» خود را ایفا کند.

او گفت: «وقتی بنا شد در کلاس درس پسری کنار دختری بنشیند که این دختر آرایش کرده و موهایش پریشان است و بوی عطر آن در بینی این پسر پیچیده است، اين معلم چگونه می‌تواند از این دو جوان دو انسان بسازد.»

عضو مجلس خبرگان پایین آمدن رتبه علمی ایران را نتیجه «ناهنجاری فضای دانشگاه» دانست و افزود: «هر چه ناهنجاری در دانشگاه افزایش می‌یابد به همان میزان فرآورده‌های علمی ما نیز دچار تنزل می‌شود.»

به‌گفته علم‌الهدی دشمن چشم طمع به محیط دانشگاه دارد و میدان دانشگاه را برای تهاجم فرهنگی خود انتخاب کرده است.

در نماز جمعه تهران نیز حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام‌ جمعه موقت، به مسئله حجاب در جامعه پرداخت و گفت: «باید هم در مدارس و هم در دانشگاه‌های ما و هم اساتید و روان‌شناسان ما برای این نوع مسائلی که شیوع اجتماعی پیدا می‌کند، تدابیری بیندیشند؛ چراکه این مسائل فقط به نیروی انتظامی مربوط نمی‌شود.»

صدیقی از روزنامه‌ها خواست تا به‌جای پرداختن به مسائل سیاسی و «داغ کردن صحنه اختلافات»، «قلم‌شان را به این سمت بیاورند و حفظ ناموس کنند و به داد خودشان برسند».

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شاهد

    تهی کردن زبان از معنا خصلت همه حکومت های تمامیت خواه (توتالیتر ) است . پس از نابودی رایش سوم هیتلری نویسندگان المانی برای نوشتن هر واژه ای رنجی مضاعف می بردند تا بتوانند انرا به معنایی که قبل از به قدرت رسیدن رایش سوم معنای عرفی در زبان المانی داشت بفهمانند.ً

  • گرسیوز

    هر واژه ای را اینان از معنا تهی می کنند. نه به گمانم هرگز جماعتی این چنین به پوچ کردن جهان مفاهیم برخاسته باشد. اگر زبان اهرم ما برای تفکر است و رابط بین شعور انسانی و جهان ، آخوندها با بی مغز کردن کلمات و بی وزن کردن زبان توان ما و اعتماد به نفس ما را برای آگاهی و یا تقبل آگاهی گرفته اند. این رازی است که حتی از پرده در افتادنش سبب افشا ی آن نمی شود.

  • Mani

    وقتی به چهره هایشان توجه می کنیم فقط پستی،رذالت،جهل و فرومایگی مطلق را می بینیم. اما  ما با این سوال های اساسی روبرو میشویم که آیا اینها بنیادی و از بدو تولد چنین هستند ؟ آیا به این علت که از کودکی و بیش از هر انسان دیگر با آن ایدئولوژی مهیب و نفرت انگیز در تماس بوده اند مانند ایدئولوژی خود شده اند بمانند داعش ها یا طالبانها.  جواب هر چه باشد ما با یک واقعیت مهم دیگر روبرو هستیم آن اینکه با قدرت گرفتن اینها بشریت چه آسیب های جدی متحمل میشود.

  • حمید

    و آپارتاید دینی، سکس الهدی است که حرمت صلوة (نماز) جمعه را با گرفتن مسلسل در یک دست و با صدور لاطائلات از دهان خود هربار بیشتر و بیشتر از بین میبرد. که بجای ذکر نام خدا و بزرگداشت و حمد او و بجای توصیف از قدرت بیکرانش  در رساندن انسان به تکامل از بوی عطر دختر و موی پریشانش در تحریک کسانی چود خود میگوید!  و گر غیر این بود جای تعجب بود که ملا و آخوند تمرکز فکری و عقلیش بر پائین تنه است و لاغیر!