ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ولایتی: اسد خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است

ولایتی که برای شرکت در نشست شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت به لبنان سفر کرده‌ است در برنامه‌ای تلویزیونی بار دیگر بشار اسد را خط قرمز ایران خواند.

علی اکبر ولایتی، مشاور عالی رهبر ایران در امور بین‌المللی در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی لبنانی گفت که بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه توانسته است در برابر تروریسم مقاومت کند و «بی‌تردید خط قرمز جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود».

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، شنبه ۱۸ اردیبهشت خبر داد که ولایتی در سفر خود به لبنان در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی الاتحاد گفت که بشار اسد علاوه بر ایستادگی در برابر تروریسم و جریانات افراطی و تفکیری «با حمایت مقاومت»، دولت قانونی در جریان انتخابات تشکیل داده است.

ولایتی که برای شرکت در نشست شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت و اتحادیه جهانی علمای مقاومت به بیروت، پایتخت لبنان سفر کرده‌ است، با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان نیز ملاقات داشته است.

او چندی پس از سفر خود به سوریه در آذر ۹۴ برای اولین بار گفته بود که بشار اسد خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و دلیل آن را انتخاب اسد در انتخابات بیان کرده بود.

مشاور عالی علی خامنه‌ای، رهبر ایران در امور بین‌الملل درباره تحولات جدید در عراق گفت: «موضوعات داخلی این کشور باید توسط مردم و دولت خود عراق مورد تصمیم گیری قرار گیرد تا دموکراسی نو پای این کشور محفوظ بماند و جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و حفظ ساختارهای کشور حمایت خواهد کرد».

هفته گذشته صدها نفر از معترضان به دولت عراق با سردادن شعارهایی علیه دولت وارد ساختمان پارلمان این کشور شدند. اکثر معترضان از طرفداران مقتدی صدر، روحانی پرنفوذ شیعه و نزدیک به جمهوری اسلامی ایران بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جاوید از خراسان ایرانی

    ولایتی مردک احمق اما مادر پاکی ست که در خلوت با پوتین تحت نرد می بازد. او یکی از سربازان امام زمان است که زیر فرمان خامنه ای کمر بر قتل سوریه ای ها و ایرانی ها و عراقی ها و تخریب ایران و عراق و سوریه بسته است. مرگ بر او و امامانش.