ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامزد مسلمان حزب کارگر شهردار لندن شد

صداق خان از اعضای چپ میانه حزب کارگر است و مدافع قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان است و به دلیل همین موضع‌گیری بارها به مرگ تهدید شده است.

صادق خان، نامزد حزب کارگر به عنوان اولین شهردار مسلمان لندن، پایتخت بریتانیا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، خان جمعه ششم مه / ۱۷ اردیبهشت در انتخابات شهردار لندن در برابر زک گلد اسمیت، رقیب خود از حزب محافظه کار با کسب بیش از ۵۶ درصد آرا به پیروزی رسید.

صادق خان ۴۵ ساله، فرزند یک راننده اتوبوس مهاجر پاکستانی‌تبار است. او پیش از این وکیل حقوق بشر بود و در مبارزات انتخاباتی از سوی رقیب خود به داشتن ارتباط با اسلام‌گرایان افراطی متهم شده بود.

او از اعضای چپ میانه حزب کارگر است و مدافع قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان است و به دلیل همین موضع‌گیری بارها به مرگ تهدید شده است.

خان در سخنرانی خود پس از پیروزی در انتخابات شهرداری لندن نامی از جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر به میان نیاورد. پیشتر نیز او از سیاست‌های کوربین انتقاد کرده بود و از او خواسته بود در برابر یهودی‌ستیزی قاطعانه‌تر برخورد کند.

لندن، بزرگ‌ترین شهر اروپا هشت میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از یک میلیون نفر آن‌ها مسلمان هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شاهین

    با زنهای غریبه روبوسی میکنه! مگه میشه کسی چارچوب یک دین رو رعایت نکنه و بگه که تابع اون دین هست