ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه مازندران از کشته شدن ۱۳ تن از اعضایش در حلب خبر داد

مسئول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران اعلام کرد در درگیری‌های استان حلب، در شمال سوریه ۱۳ رزمنده‌ این یگان سپاه کشته و ۲۱ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه کربلا مازندران اعلام کرد در درگیری‌های استان حلب، در شمال سوریه ۱۳ رزمنده‌اش کشته و ۲۱ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

این خبر را خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا به نقل از حسینعلی رضایی، مسئول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران نوشت. این مقام سپاه مازندران از این نیروها به عنوان «مدافعان حرم حضرت زینب» نام برده است.

پیش از این در اطلاعیه سپاه کربلا مازندران که شنبه ۱۸ اردیبهشت در تارنمای خبرگزاری تسنیم منتشر شد، این نیرو خبر داده بود که «تعدادی از نیروی مستشاری» ایران در درگیری‌های چند روز اخیر در شهرک خان‌طومان، در نزدیکی شهر حلب کشته شدند.

سپاه کربلا مازندران خواهان «حفظ خونسردی و آرامش» شد و آن را «سلاح» کسانی دانست که «می‌توانند عقبه مطمئن و قدرتمندی را برای فرزندان مبارز و انقلابی خود فراهم آورند».

روز گذشته شبه نظامیان جبهه النصره به شهرک خان‌طومان حمله و آن‌ را تصرف کردند. در این حمله دست‌کم ۷۰ تن کشته شدند. جبهه النصره می‌گوید که در بین کشته شدگان چند ایرانی و افغان دیده می‌شود.

در اطلاعیه سپاه مازندران آمده است که گروه‌های مخالف بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه مطالب و تصاویر این کشته شدگان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.

سپاه مازندران انتشار این عکس‌ها و اطلاعات را «جنگ روانی» خواند و اضافه کرد که در اطلاعیه بعدی اطلاعات تکمیلی و دقیقی را که «مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد» در اختیار افکار عمومی قرار خواهد داد.

حسینعلی رضایی، مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از اسامی و شمار کشته شدگان اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که مرجع رسمی برای معرفی و تعداد کشته شدگان، معاونت روابط عمومی سپاه کربلای استان مازندران است

سایت جام جم شمار ایرانیان کشته شده را که از تیپ فاطمیون بودند دو تن اعلام کرد. تیپ فاطمیون، مرتبط با سپاه پاسداران ایران واحدی نظامی برای سازماندهی سربازان افغان است.

از آغاز درگیری‌ها بین دولت بشار اسد و مخالفان، سپاه پاسداران ایران در سوریه برای کمک‌رسانی به نیروهای دولتی حضور دارد. در ماه‌های اخیر چندین تن از نیروهای سپاه پاسداران ایران در سوریه کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اهورا

    بادرود مستشار تو خط مقدم. چیکار می کنه؟؟؟!!!!

  • بهنام

    ما ، هم ( خونسردی و هم آرامش ) خود را حفظ می کنیم و امیدواریم بقیه مزدوران و جیره خواران نظام پوسیده اسلامی نیز به همین سرنوشت محتوم دچار گردیده و به زباله دان تاریخ بپیوندند . اربابانشان در تهران در کمال رفاه و آسایش مشغول غارت و چپاول و پر کردن جیبهای خود هستند ، آنوقت این مزدوران بدبخت را سپر بلای خویش نموده و در راه پوچ و باطل به فنا می فرستند . این است معنای عدالت اسلامی .

  • ج از خراسان

    مرگ بر سپاه پاسداران بازوی آدمکش و بیشرف روحانیت

  • فرمانده زاویه دار از تهران

    با سلام اما معلوم نیست این دشمنی شیعه و سنی را که روحانیت شیعه و فرماندهان سپاه و خصوصا سپاه قدس شعله ور کردند کی به صورت انبوه دامان ایران را خواهد گرفت. همینک به همت مولای متقیان زمان علی خامنه ای این امام مبین این چنین فرزندان ایران زمین به خاک و خون کشیده می شوند. اما طوفانی سهمگین در راه است. تنها مردم ایران هستند که با سرنگونی این حکومت می توانند کارش را بسازند و ایران را از این فاجعه ی حتمی برهانند. من از برادران سپاهی که موافق با اینهمه تخریب سوریه و کشتن برادران سوریه ای هستند درخواست می کنم که به جمع ما بپیوندند و دست کم در نوشتن نظر دریغ نکنند. با تشکر. سپاهی زاویه دار