ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ فرمانده تکاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سردار محمد ناظری، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران بامداد امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت در حین انجام مأموریت در منطقه نازعات «به یاران شهیدش پیوست».

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سردار محمد ناظری، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران بامداد امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت در حین انجام مأموریت در منطقه نازعات «به یاران شهیدش پیوست».

سردار محمد ناظری، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران

منطقه نازعات به مجموعه چهار جزیره مهم تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی و جزیره سیری، در نزدیکی جزیره‌ قشم‌ واقع در جنوب ایران گفته می‌شود.

نیروی دریایی سپاه پاسداران درباره علت مرگ این فرمانده یگان تکاوریِ خود چیزی نگفته است. اما خبرگزاری مهر و سایت مشرق نوشته‌اند مرگ محمد ناظری بر اثر سکته قلبی بوده است.

مشرق نوشت او شب گذشته سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت درگذشت و مهر نوشت او صبح ۲۲ اردیبهشت‌ماه در اثر ایست قلبی و در بیمارستان جان باخته است.

خبرگزاری فارس هم در این باره نوشت: «سردار ناظری که شب گذشته به مناسبت روز پاسدار در بندر لنگه سخنرانی داشته بعد از این مراسم و در مسیر جزیره فارو دچار عارضه قلبی شده و به رحمت خدا رفته است.»

محمد ناظری از فرماندهان قدیمی نیروی دریایی سپاه بود و در جنگ هشت ساله ایران و عراق نیز شرکت داشت.

او در یگان هوابرد و ناوگروه‌های اعزامی یگان تکاوری «اباعبدالله» (ندسا) برای تأمین تردد کشتی‌ها و شناورهای جمهوری اسلامی در خلیج عدن نیز فعالیت کرده بود و در آموزش نیروهای تکاور نیروی دریایی سپاه نقش داشت.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران ۱۱ روز پیش نیز از کشته شدن سرهنگ دوم پاسدار حسن اکبری یکی از افسران «سپاه ولی امر»، نیروی ویژه حفاظت از رهبر جمهوری اسلامی خبر داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • **asb

    ***کشته شد چیه ***ها طرف شهید شده

  • حجازی

    شهادت ایشون از آن دست شهادت هایی است که مولانا جلال الدین در شعر خاتون و کدو ذکر فرموده و اگر من الان بگم لابد بدلیل بی عفتی سانسور میشه. خودتون بگردید و حل معادله را بیابید.

  • شلمی از ورامین

    این آقا رو سکته ش دادند!!! به قولی پودرش کردند. این اصطلاح پاسدارست. فلانی پودر شد!!! بله آقا در پودر کردن مخالفینش دست علوی و نبوی داره!

  • پاسدار

    با سلام٬ با سلام ایشون همیشه از ایران و ایرانی حرف می زد و خشم نزدیکان رهبر رو بر می انگیخت. اما از همه مهمتر با رهبری در فرستادن پاسداران و بسیجیان و حتا مستشاران به سوریه مخالف بود و بارها آنر در جلسات در حضور رهبری گفته بود. در اینجا لازم میس دانم بگویم که رهبری با خدعه دیگران را امان می دهد تا نظرشان را بگویند وقتی از عمق نظرشان آگاه شد آنها را سربه نیست می کند و ایشون و صدها پاسدار و دهها فرمانده این چنین نابود شده اند. ولی من یک رزمنده هستم و تازه چند روزی ست که از جبهه ی باطل علیه حق بر می گردیم. البته پیش از عزیمت یاداشتی نوشتم و به رادیویی غیر از رادیو شما فرستادم اما منتشر نشد. پیش از آنی که این خبر را بدهم یادآور شوم که فکر می کنم به قریب به یقین که در آن رادیو کسانی از حکومکت نفوذ کرده اند. در هر حال این خبر را می نویسم چنانکه خبرهای دیگر را نوشتم و منتشر نشد. و آن اینکه قاسم سلیمانی با ابوبکر البغدادی وارد مذاکره شده است. دوم اینکه حکومت اسد با نیروهای روسی و داعشیان با سپاه پاسداران گاهی صریحا و گاهی تلویحا و گاهی به صورت استراتژیک در سرکوب دموکراتهای سوریه وارد عمل شده اند. در پالمیر سپاه پاسداران و داعشیان مستقیما در سرکوب لاییکهای سوریه وارد عمل شده اند و از آنها و کشته هاشان پشته ساخته اند. گاهی اسلحه های ساخت ایران یا روسی خریداری شده با پول ایران را پاسداران عمدا جا گذاشته اند تا داعشیان و جبهه النصر برای سرکوی دموکراتهای سوریه از آنها استفاده کنند. در اینجا من به پاسداران نه٬ به بسیجیان نه٬ به هواداران این حکومت نه٬ بلکه به همه ی ایرانیان بی خیال و «به من چه » گو هشدار می دهم که: این عداوتی که بدست روحانیون شیعه و سپاه پاسداران و شخص خامنه ای به همسایهگان عرب بر پا کرده اند و هر ساعت در حال ریشه دواندن است دارد به جنگی بدل می شود که دهها سال طول خواهد کشید. چنانکه از مسافرت خمینی از پاریس به تهران و گورستاتن بهشت زهرا شروع شد. من دیگر به سوریه نخواهم رفت. شما پاسداران نیز تمرد کنید و نروید. امروز کم کم حتا طرفداران اسد هم از ایرانیان متنفرند و متنفرتر هم می شوند. خواهید دید که آنچه را نوشتم روزی برملا خواهد شد.

  • الاوردی

    ایشون سه سال بوده کمه با راهزن انقلاب زاویه داشته. یکبار هم یکی از دوستان دکتر ولایتی به او گفته بوده: آقا بگه پودرت می کنیم! آقا گفته بشه٬ ایشونم شده!

  • بهنام

    «به یاران شهیدش پیوست» یعنی چه ؟ یعنی از این پس هر مزدور جیره بگیر نظام پوسیده که به مرگ طبیعی مرد ، به شهادت رسیده است ؟