ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کیوان مهرگان، شاعر و روزنامه‌نگار آزاد شد

کیوان مهرگان، شاعر، روزنامه‌نگار و مستندساز زندانی از زندان اوین آزاد شد.

کیوان مهرگان، شاعر، روزنامه‌نگار و مستندساز از زندان اوین آزاد شد.

افسانه پرچکانی، همسر کیوان مهرگان با اعلام این خبر گفت: «با پیشنهاد دادستان تهران و موافقت قاضی پرونده، آزادی مشروط همسرم پذیرفته شد و او که در مرخصی به‌سر می‌برد، چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه از زندان اوین آزاد شد.»

مهرگان، در شهریور ماه ۱۳۹۴ جهت اجرای حکم یک سال حبس تعزیری خود در پرونده روزنامه شرق، بازداشت شده بود.

این روزنامه‌نگار و فعال سیاسی، پیش‌تر در سال ۱۳۹۰ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، به قضاوت ابولقاسم صلواتی به «اتهام تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس تعزیری و پنج سال محرومیت از فعالیت‌های مطبوعاتی، سیاسی، فرهنگی و حضور در فضای مجازی محکوم شده بود.

او سابقه بازداشت در سال ۱۳۸۸ و سپس آزادی با قرار وثیقه صد میلیون تومانی پس از گذشت دو ماه را دارد. مهرگان همچنین در آذر ماه ۱۳۸۹ در روزنامه شرق بازداشت و پس از نزدیک به دو ماه با قرار وثیقه آزاد شد.

در جریان بازداشت روزنامه‌نگاران در زمستان ۱۳۹۱ کیوان مهرگان مجددا بازداشت شده و پس از گذشت نزدیک به  یک ماه حبس از زندان آزاد شده بود.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.