ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر ارشاد درباره لغو کنسرت‌ها به قوه قضائیه نامه نوشت

علی جنتی با اشاره به لغو کنسرت کیهان کلهر گفت در این باره به رئیس قوه‌قضائیه نامه نوشتم و «آن‌ها گفتند به دادستان مشهد و دادستان‌های استان ابلاغ کرده‌اند که به نوعی همراهی کنند.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران می‌گوید به دنبال لغو کنسرت‌های موسیقی توسط دادستان‌های استان خراسان رضوی، نامه‌ای به صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نوشته است.

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، جنتی گفت که در این‌باره با رییس قوه‌قضائیه مکاتبه کردم و «آن‌ها گفتند به دادستان مشهد و دادستان‌های استان ابلاغ کرده‌اند که به نوعی همراهی کنند».

کنسرت کیهان کلهر قرار بود هفته گذشته در نیشابور برگزار شود اما با دستور دادستان این شهر لغو شد.

به گفته جنتی، لغو این کنسرت، به دلیل دخالت‌هایی است که دادستانی می‌کند و آن‌ها با تشخیص خود چنین اقداماتی را انجام می‌دهند.

او افزود: «لغو کنسرت‌های موسیقی در استان خراسان ‌رضوی بیشتر از نقاط دیگر نقاط کشور رخ می‌دهد».

تاکنون کنسرت هنرمندان دیگری نیز مانند علیرضا قربانی در استان خراسان ‌رضوی لغو شده است.

جنتی گفت که وزارت ارشاد برای اجرای کنسرت‌های موسیقی در خراسان ‌رضوی مجوز می‌دهد و حمایت هم می‌کند و «از استانداران و فرمانداران نیز تقاضا داریم حمایت کنند تا این کار به نحو مطلوب انجام شود».

پیش از این نیز در خردادماه سال گذشته نیز کنسرت کیهان کلهر با گروه بروکلین رایدر در برج میلاد تهران به‌دستور نیروی انتظامی لغو شده بود.

در دو سال گذشته با دخالت نهادهای امنیتی و نظامی و نیروهای شبه‌نظامی وابسته به آن‌ها و به تازگی دادستانی استان‌ها شمار زیادی از کنسرت‌های موسیقی در ایران برگزار نشده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.