ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت مجری شبکه من و تو در ایران

چند هفته پیش حضور منصوره حسینی در جشنواره جهانی فیلم فجر در تهران خبرساز شده بود. نیروی انتظامی می‌گوید برای دستگیری او هنگام ورود به ایران حکم قضایی صادر نشده بود.

رسانه‌های خبری در ایران می‌گویند منصوره حسینی، مجری شبکه «من و تو» که مدتی پیش به تهران بازگشته بود، بازداشت شده است.

خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، یکشنبه ۲۶ اردیبهشت خبر داد منصوره حسینی به دلیل همکاری با شبکه «من و تو» بازداشت شده است.

چند هفته پیش حضور این مجری پیشین شبکه من و تو در جشنواره جهانی فیلم فجر در تهران خبرساز شده بود.

روز گذشته نیز سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی درباره ورود منصوره حسینی به ایران گفته بود: «درباره این فرد دستور قضایی برای ورود و خروجش به کشور وجود نداشته و پلیس نیز تنها بر اساس اعلام مرجع قضایی ورود و خروج را بررسی می‌کند».

در چند هفته گذشته رسانه‌های نزدیک به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با موضع‌گیری علیه این خبرنگار خواهان برخورد با او شده بودند.

سایت جهان‌نیوز نیز گزارش داد که «تأخیر در دستگیری» حسینی به دلیل «کشف و شناسایی ارتباطات او با عناصر داخل کشور» بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • افرا

    آقای حقیقتگو! اگر این که می گویید حقیقت داشته باشد که ما دیگر در بلاد کفر هم امنیت نداریم.

  • حقیقتگو

    چقدر مسخره و خلاف عقل و منطق عادل و عاقل انسانی باید باشدکه بپذیرد جوجه ای هر قدر زیباو شنوگول و ملنگ برای شرکت در نمایش گربه ها بداخل اشیانه گربه ها میرود و انهم جوجه ای که مدت ها در وصف و کردار گربه ها حکایت می کرده است ؟!!!سرکار خانم از کارمندان اطلاعاتی جمهوری اسلامی بوده است که با ظاهر سازی آهنرباوارانه در انگلیس جذب کننده اطلاعات در محافل سیاسی ایرانی ها در انگلیس بوده است و بدلیلی که امکان داشته هویت محترمشان افشا شود محترمانه از انگلیس به زیر عبااخوندها متواری شدند و حالا اطلاعاتی ها مشغول مکیدن اطلاعات جمع آوری شده از کارمندشان هستند. البته نیروی استتاری آخوندها در کشورهای اروپایی در قالب خیلی از بقال ها و زستوران داران و فرش فروشان و دانشجوها و رانندگان تاکسی و در جلسات سیاسی و جشن ها و تحت عنوان پناهنده فعالیت دارند! مشکل کشور ایران در دوام داشتن و دوام آوردن حکومت آخوندی خودفروختگان و رشوه خواران و رشوه پرستان بی وجدان چند چهره در البسه تحصیل کرده گان و روشنفکران مصلحتی و متاظاهراست.

  • farhad

    چهکار