ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مینو خالقی برای توضیح درباره انتشار عکس‌هایش به دادسرا دعوت شد

دادستان تهران گفت که درباره بازنشر تصاویر منتسب به مینو خالقی از صفحه فردی که او را «ضدانقلاب» خواند از مینو خالقی دعوت شده که به دادسرا برود و توضیح دهد.

عباس جعفری دولت‌ آبادی، دادستان تهران گفت که از مینو خالقی برای توضیح درباره عکس‌های بی‌حجابی که از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده،  دعوت شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، دولت‌ آبادی یکشنبه ۲۶ اردیبهشت انتشار تصاویر بی‌حجاب مینو خالقی را در فضای مجازی را «فاقد توجیه» خواند و گفت که «ریختن آبروی افراد بدون مجوز قانونی جرم است».

دادستان تهران گفت که درباره بازنشر این تصاویر از صفحه فردی که او را «ضدانقلاب» خواند از مینو خالقی دعوت شده که به دادسرا برود و توضیح دهد.

آرای مینو خالقی، نفر سوم منتخب مجلس شورای اسلامی ایران در حوزه اصفهان به دلیل نداشتن پوشش اسلامی در عکس‌هایی که از او منتشر شده از سوی شورای نگهبان ابطال شد. خالقی از منتشر کننده این عکس‌ها شکایت کرده است.

دولت آبادی درباره پیگیری این مسأله از سوی دستگاه قضایی ایران گفت: «ما با قاطعیت اعلام می‌کنیم که دادستانی برای خوشایند اشخاص، گروه‌ها و یا جناح‌های سیاسی کسی را دستگیر نمی‌کند، بلکه دادسرا به وظیفه ذاتی خود عمل می‌نماید».

او اضافه کرد: «اقدام دادستانی تهران در مقابله با این رفتار مجرمانه، نه برای مقابله با دولت بوده و نه حمایت از فردی است که تصاویرش در اختیار دیگران قرار گرفته است».

روز گذشته سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی درباره دستگیری شخصی که عکس‌های مینو خالقی را منتشر کرده گفته بود که پلیس «خبری در این زمینه اعلام نکرده است».

رسانه‌های ایران چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت از دستگیری فردی که عکس‌های خصوصی مینو خالقی را منتشر کرده است خبر دادند. به گفته رسانه‌های داخلی این فرد ادمین کانال قیچی در تلگرام است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    کجا باید مراجعه کرد برای دریافت مجوز قانونی برای بردن آبرو؟ آبرو چیست ؟ آبرو چند تار موست و لمس. دست جنس مخالف برای ابراز مقاصد غیر خصمانه.