ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ عسل بديعی بر اثر پارگی عروق مغزی بود

مجید درگاهی، مسئول هماهنگ‌کننده تیم

مجید درگاهی، مسئول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای بیمارستان مسیح دانشوری تهران به شبکه خبر ايران گفت علت مرگ عسل بديعی، بازيگر جوانی که روز گذشته ديده از جهان فروبست نه "مسموميت دارويی" که برخی رسانه‌های ايران آن را اعلام کردند بلکه به‌دليل "پارگی عروق مغزی و سپس خون‌ریزی مغزی و ایست تنفسی"  بود.

وی گفت: "عسل بدیعی بعد از ظهر روز دهم فروردین به دلیل سردرد و حالت تهوع  با اورژانس به بیمارستان منتقل شد، در حالی که مسمومیت و اور دوز به هیچ وجه از علائم وی نبود و به همین دلیل و تشخیص ندادن علت شب یازدهم به بیمارستان لقمان منتقل شد."

رضا داودنژاد، بازيگر سينما و تلويزيون و همسرخواهر عسل بديعی، پيش از اين گفته بود مرگ اين بازيگر جوان بر اثر "مسموميت دارويی" نبود.

رضا داودنژاد همچنين امروز در نامه‌ای که خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) آن را منتشر کرده نوشته است: "عاجزانه خواهشمندم همدردی کنيد، يا از دور نگاه کنيد يا رد بشويد. عسل بديعی نازنينم با شور و شوق سرشار از زندگی از بين ما رفت، خانواده پيکر پاک او را به رضايت خود او بدون کوچکترين مسموميت برای اهدای عضو به بيمارستان پيوند مسيح دانشوری سپردند. لطفا اگر مرهمی نيستيد، دردی اضافه نکنيد که اين درد بدتر از داغ است."

عسل بدیعی، بازیگر ۳۶ ساله سینما و تلویزیون ایران روز گذشته در بیمارستان لقمان تهران درگذشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.