ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شیوع آنفولانزای مرغی در چین

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که در چین آنفولانزای مرغی شیوع پیدا کرده و هر روز بر تعداد کسانی که به ویروس H7N9 مبتلا شده‌اند، افزوده می‌شود. بیمارستان‌ها در برخی شهرهای بزرگ و پرجمعیت چین به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

سازمان بهداشت جهانی چند و چون شیوع آنفولانزای مرغی در چین را زیر نظر گرفته است.

نخستین بار، یکشنبه ۳۱ مارس در شانگهای یک مورد ابتلا به آنفولانزای مرغی مشاهده شد و به‌زودی، در طی فقط چند روز ۱۱ نفر به این بیماری مبتلا شدند که تاکنون پنج تن از آن‌ها درگذشته‌اند.

پیش از این در سال ۱۹۹۶ و در سال ۲۰۰۲ شکل‌های متفاوتی از آنفولانزای مرغی در کشورهای هلند، کانادا، ایتالیا، مکزیک، کانادا و بریتانیا شیوع پیدا کرده بود.اشخاصی که در چین به این نوع از آنفولانزای مرغی مبتلا شده‌اند، همه بدون استثناء یا در مرغداری‌ها کار می‌کردند یا با گوشت مرغ سر و کار داشتند. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که تاکنون موردی مشاهده نکرده که این ویروس از انسانی به انسان دیگر انتقال یافته باشد. به این جهت احتمال اینکه آنفولانزای مرغی به یک اپیدمی یا یک پاندمی تبدیل شود، بسیار اندک است.

منبع تصاویر: خبرگزاری فرانسه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.