ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عسل بدیعی به خاک سپرده شد

عسل بدیعی، بازیگر سرشناس ایرانی،

عسل بدیعی، بازیگر سرشناس ایرانی، در بهشت زهرا، در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

عسل بدیعی، بازیگر ۳۶ ساله سینما و تلویزیون ایران ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ به دلیل ایست قلبی در بیمارستان لقمان تهران درگذشت. منابع خبری ایران گزارش دادند که این بازیگر جوان به علت «مسمومیت شدید دارویی» در بخش آی‌سی‌یو این بیمارستان بستری شده بود.

او که به مرگ مغزی مبتلا شده بود، اعضای بدنش را به نیازمندان اهداء کرده بود. تلویزیون ایران هم گزارشی تهیه کرد از مردی که عسل بدیعی قلبش را به او اهداء کرده بود. در اغلب کشورهای جهان، به لحاظ «اتیک» نام گیرنده و اهداءکننده عضو بدن محفوظ می‌ماند و به‌هیچ‌وجه رسانه‌ای نمی‌شود.

عسل بدیعی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران بود و از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد.
دست‌های آلوده (سیروس الوند ـ ۱۳۷۸)، هفت پرده (فرزاد مؤتمن ـ ۱۳۷۹)، از صمیم قلب (بهرام کاظمی ـ ۱۳۷۹)، شمعی در باد (پوران درخشنده ـ ۱۳۸۲)، پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز ـ ۱۳۸۴)، سربلند (سعید تهرانی ـ ۱۳۸۵) از جمله فیلم‌هایی هستند که وی در آن‌ها ایفای نقش کرده است.عسل بدیعی در سال‌های اخیر بیشتر در مجموعه‌های تلویزیونی ظاهر می‌شد از جمله در سریال‌های زمین انسان‌ها (۱۳۸۹) و ششمین نفر (۱۳۹۰).

او یک بار نیز به‌خاطر بازی در فیلم دست‌های آلوده نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر شده بود.

به تصاویر حسین اسماعیلی از مراسم خاکسپاری عسل بدیعی می‌نگریم.
در همین زمینه:
عسل بدیعی به روایت چند تصویر

گزارش تصویری پیشین:
نمایشگاه گربه‌ها در بوخارست

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.