ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجاهدين انقلاب اسلامی: گزینه شرکت در انتخابات مشروط به آزادی انتخابات نیست

شاخه خارج از کشور سازمان

شاخه خارج از کشور سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی، از گروه‌های اصلاح‌طلب ايران امروز با انتشار بيانيه‌ای به تشريح مواضع خود در رابطه با انتخابات رياست جمهوری يازدهم پرداخت.

اين سازمان در بيانيه خود مدعی شده است اصلاح‌طلبان "از پایگاه و محبوبیت اجتماعی گسترده‌ای برخوردارند" و "در انتخاباتی آزاد و سالم دغدغه رأی ندارند."

در اين بيانيه پيروزی کانديدای مورد توافق اصلاح‌طلبان در صورت تضمين سلامت انتخابات "بسيار زياد" عنوان شده و گفته شده است اگر اين کانديدا محمد خاتمی باشد "پیروزی قاطع از آن اصلاح‌طلبان خواهد بود."

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی با اين‌که اعلام کرده است "هیچ نشانه‌ای دال بر اراده حاکمیت برای تجدید نظر در نحوه اداره کشور و برگزاری انتخابات آزاد و دموکراتیک به چشم نمی‌خورد"؛ با اين حال افزوده است: "گزینه شرکت در انتخابات برای یک نیروی سیاسی منحصر به احتمال پیروزی و حتی لزوماٌ مشروط به آزادی انتخابات نیست."

اين گروه اصلاح‌طلب با بيان اين‌که "علاوه بر تحریم یا عدم شرکت، انتخاب‌های دیگری نیز وجود دارد"؛ "تحمیل خود بر حاکمیت، وادار ساختن حاکمیت به پذیرش موجودیت خود، شکستن فضای امنیتی موجود، حفظ انسجام و پویایی سیاسی اجتماعی خویش،‌ بازسازی تشکیلاتی و حفظ نیروهای خود،‌ ارتباط با لایه‌ها و اقشار مختلف اجتماعی و..." را از جمله اهداف اصلاح‌طلبان از شرکت در انتخابات عنوان کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • sattar

    اينها نقش سياه لشکر براي دوربين سيما بازي ميکنند. مگر خواب در آمدن اسمتان از صندوق بيت را ببينيد!