ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از آغاز درگيری‌ها در سوريه ۱۰ تا ۱۵ هزار کودک کشته شده‌اند

يک نهاد غيردولتی به نام

کودکان، قربانيان جنگ داخلی سوريه

يک نهاد غيردولتی به نام "زنجيره اميد" که در راه مراقبت از کودکان فقير فعاليت می‌کند امروز اعلام کرد که نبردها و بمباران‌ها در سوريه از آغاز جنگ تاکنون جان ۱۰ تا ۱۵ هزار کودک را گرفته است.

به گزارش نوول اوبزرواتور، فيليپ والنتی، نايب‌رئيس اين انجمن که به‌تازگی از مأموريت خود از اردن بازگشته، گفته است: "حدود نيمی از ۷۰ هزار نفری را که به‌گفته سازمان ملل در‌ درگيری‌های سوريه کشته شده‌اند، غيرنظاميان تشکيل می‌دهند که از اين ميان ۳۰ تا ۴۰ درصد کودک هستند."

فيليپ والنتی گفت در اردن، کشور همسايه سوريه که ۴۰۰ هزار پناهنده سوری به‌سر می‌برند ۶۵ کودک سوری را مورد آزمايش قرار داده که دو سوم آنان زخميان جنگ بوده‌اند.

به‌گفته وی اين کودکان يا روی مين رفته و يا توسط تيراندازان مخفی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

کميساريای عالی پناهندگی سازمان ملل اعلام کرده است که انتظار می‌رود تا پايان سال ۲۰۱۳ تعداد پناهندگان سوری در اردن به يک ميليون و ۲۰۰ هزار نفر برسد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.