ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش ۶۰ درصدی قیمت گوشت در ایران

قیمت گوشت در روزهای اخیر

قیمت گوشت در روزهای اخیر با افزایش ۶۰ درصدی مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، "حذف اختصاص ارز مرجع به گوشت و هدایت واردکنندگان به سمت واردات گوشت با ارز مبادلاتی" دلیل این افزایش قیمت عنوان می‌شود.

یک مقام مسئول در معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مهر گفت: "استفاده از ارز آزاد برای واردات گوشت، خود عاملی برای گرانی این کالا در سطح بازار شده است. ضمن اینکه گوشت تنظیم بازاری نیز به صورت محدود عرضه می‌شود."

از سوی دیگر به گفته بهزاد درخور، عضو هیات مدیره مجمع عالی واردات: "علت اینکه قیمت گوشت در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله شهروند با افزایش مواجه بوده، این است که این فروشگاه، قبل از عید قیمت‌های خود را افزایش نداده بود و گوشت تنظیم بازاری را بسته‌بندی و با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌داد."

به گفته یکی از اپراتورهای خرید مجازی فروشگاه شهروند ،هم اکنون قیمت هر کیلوگرم ران گوسفندی که تا پیش از عید ۲۲ هزار تومان بود، هم اکنون به ۳۶ هزار تومان و قیمت ران گوساله که تا پیش از عید ۲۰ هزار تومان بود، هم اکنون به ۳۲ هزار تومان رسیده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.