ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی غزالی، مدير مسئول سايت بازتاب بازداشت شد

علی غزالی، مدير مسئول سايت

علی غزالی، مدير مسئول سايت "بازتاب امروز" به اتهام "تشويش اذهان عمومی" بازداشت شد.

به‌ گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، انتشار خبر نوار "هشت ميليونی تقلب" و چند خبر جنجالی ديگر در هفته گذشته توسط سايت بازتاب سبب شد تا برخی نهادهای امنيتی خواستار دستگيری علی غزالی، مدير مسئول سايت بازتاب شوند.

علی غزالی دانشجوی دکترای اقتصاد است و از زمان دستگيری در شنبه هفته گذشته هنوز هيچ تماسی با منزل نداشته است.

بنا به اين گزارش وی شنبه هفته گذشته توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده و سايت بازتاب نيز با فشار برخی ارگان‌های امنيتی از هفته گذشته قابل دسترسی نيست.

سایت بازتاب اعلام کرد که به علت برخی مشکلات فنی تا اطلاع ثانوی فعالیت نمی‌کند اما تارنمای کلمه که اخبار مخالفان حکومت ایران را منتشر می‌کند، اعلام کرد به دنبال انتشار مطلب مربوط به تقلب انتخاباتی این سایت خبری تحت فشار شدید نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفته و ناچار به توقف فعالیت رسانه‌ای خود شده است.

سایت بازتاب هفته گذشته در گزارشی گفت محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران نوار مکالمه‌ای را در اختیار دارد که بر اساس آن مقام‌های جمهوری اسلامی در تماس با وی گفته‌اند که هشت میلیون رأی به ۱۶ میلیون رأی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۸۸ می‌افزایند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.