ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنگوی جديد وزارت خارجه ايران: انتخابات بر موضوع هسته‌ای تأثير خواهد گذاشت

عباس عراقچی، سخنگوی جديد وزارت

عباس عراقچی، سخنگوی جديد وزارت امور خارجه ايران امروز در نخستين نشست رسانه‌ای خود گفت: "انتخابات به صورت کلی تأثيرات خود را بر موضوع هسته‌ای ايران خواهد گذاشت."

وی افزود اين تأثيرات در تغيير مواضع ايران نخواهد بود چرا که مواضع ايران در بحث هسته‌ای "غيرقابل سازش" است و به‌گفته وی هر دولتی که در پی انتخابات بر سر کار آيد اين روند را ادامه خواهد داد.

عراقچی گفت "حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات" باعث خواهد شد که دولت بعدی با "قدرت و اقتدار" بيشتری در مذاکرات شرکت کند و دست بالاتری داشته باشد.

وی تأکيد کرد: "اگر طرف‌های ۱+۵ ترجيح می‌دهند تا پس از انتخابات ايران صبر کنند مربوط به خودشان است اما از نظر ما روند مذاکرات می‌تواند مسير طبيعی خود را طی کند."

مذاکرات هسته‌ای ايران و گروه ۱+۵، شامل آمريکا، روسيه، چين، بريتانيا، فرانسه و آلمان، فردا با ديدار سعيد جليلی، رئيس هيئت مذاکره‌کننده ايران و کاترين اشتون، مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا و رئيس هيئت مذاکره‌کننده گروه ۱+۵، در استانبول از سر گرفته خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • milad

    عضو مجلس خبرگان رهبری آیت الله حسن ممدوحی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "ندای انقلاب" در خصوص انتشار اظهار نظرهایی از سوی مسئول دفتر ‏و فرزند هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه از دفتر رهبری با هاشمی تماس گرفته شده است، افزود: رهبری صریحا فرمودند که "به ‏کسی نمی گویم بیاید یا نیاید" و هرکسی این سخنان را مطرح کرده بیخود کرده است.‏!!

  • dara

    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره برنامه این شرکت در خصوص اجرای شعارهر ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت گفت: تا پایان سال 92 بالغ بر 3 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت خواهیم داشت. به گزارش واحد مرکزی خبر، پور رنجبر در نشست خبری افزود :محدودیت عرضه اینترنت با سرعت بیش از 128 کیلوبیت بر ثانیه !! با مصوبه اخیر سازمان تنظیم مقررات به صورت عملی برداشته شد. الان سرعت ۳۲ گیگا بایت در امریکالی شمالی سرعتی متوسط است !