ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بيانيه هاشمی رفسنجانی: نيروهای معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرا به حرکت خود ادامه دهند

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و نامزد انتخابات رياست جمهوری چهار روز پس از رد صلاحيتش توسط شورای نگهبان بيانيه‌ای منتشر کرد.

اکبر هاشمی رفسنجانی، نامزد انتخابات رياست جمهوری يازدهم که صلاحيت وی توسط شورای نگهبان رد شد با انتشار بيانيه‌ای بدون اشاره به رد صلاحيت خود، از طرفدارانش تشکر کرد.

هاشمی رفسنجانی در بيانيه خود به رد صلاحيتش اشاره نکرده است

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين بيانيه که دو روز پيش محسن هاشمی رفسنجانی فرزند وی وعده انتشار آن را داده بود، ضمن اشاره به تلاش‌هایش در راه "عدل و اعتدال و اعتلای ملی" و خريدن "ناملايمات و تيرهای زهرآگين" به جان؛ نوشته است که علی‌رغم ميل خود و بستگانش و به‌خاطر درخواست مردم و کمک به خلق "حماسه سياسی" مورد نظر آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در انتخابات رياست جمهوری نام‌نويسی کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مردم و اعضای ستادهای انتخاباتی‌اش به آن‌ها توصيه کرده است که "فرصت تقويت وحدت و همدلی را که در ستادها، ميان نيروهای معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرا ايجاد شد، به‌عنوان حُسن آغازی برای تداوم اين حرکت حفظ کنند."

هاشمی رفسنجانی از مردم خواسته است "مشکلات و تلخی‌ها" را تحمل کنند. وی گفته است برای حفظ نظام جمهوری اسلامی، ملت و کشور "تحمل سختی‌ها و بی‌حرمتی‌ها شيرين است."

اکبر هاشمی رفسنجانی چند روز پيش، پس از بررسی‌های شورای نگهبان رد صلاحيت شد.

در فهرست نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، سعید جلیلی، غلام‌علی حدادعادل، محسن رضایی، حسن روحانی، محمدرضا عارف، محمد غرضی، محمدباقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی قرار دارند.

انتخابات رياست جمهوری يازدهم روز جمعه ۲۴ خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • reza

    سایت کلمه: ممد نیستی ببینی در آستانه سالگرد آزاد سازی خرمشهر چه اتفاقات عجیبی در شهر افتاده است. هاشمی رفسنجانی را که امام به او اعتماد کامل داشت، رد صلاحیت می کنند، دختر امام را که با همان ادبیات امام، تنها به تذکر مختصری بسنده می کند، دروغگو می خوانند و دو یار نزدیک و مورد اعتماد امام یعنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی را مدت هاست که به جرم براندازی در حصر نگه می دارند.