ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فضای امنیتی و قطع اينترنت در دانشگاه آزاد قزوین

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ايران٬ اینترنت دانشگاه آزاد قزوین (باراجین) قطع شده و فضای امنیتی در این دانشگاه حاکم شده است.

تارنمای ادوارنيوز ضمن اعلام اين خبر به‌نقل از يکی از دانشجويان اين دانشگاه نوشته است قطعی اینترنت بنا به دستور مسئول انتظامات و خوابگاه دانشگاه صورت گرفته است.

به گفته‌ این دانشجو مسئولان دانشگاه آزاد قزوین از چند روز قبل اینترنت محوطه دانشگاه را قطع کرده و به دانشجویانی که برای پیگیری مراجعه کرده بودند گفته‌اند که اینترنت تا بعد از انتخابات قطع خواهد بود.

همچنين دانشجويان گفته‌اند در سالن سایت اين دانشگاه نیز دو مأمور حراست مستقر شده‌‌اند و به‌طور ناگهانی مانیتور کامپیوترهای دانشگاه را که دانشجویان در حال استفاده از آن هستند چک می‌کنند.

اين گزارش می‌افزايد یک مأمور حراست نیز در کتابخانه دانشگاه آزاد قزوین مستقر شده و برگه‌ها و برخی کتاب‌های و حرکات دانشجویان را کنترل می‌کند.

رفت و آمد دانشجویان به دانشگاه نیز از چند روز پيش با کنترل شدیدتری صورت می‌گیرد.

دانشگاه آزاد قزوین در جریان رويدادهای پس از انتخابات سال ۸۸ شاهد اعتراضات گسترده‌ دانشجویان به نتايج انتخابات بود.

اشکان سهرابی و امیر جوادی‌فر دو تن از دانشجویان این دانشگاه بودند که در جریان حوادث پس از انتخابات ۸۸، در تهران کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.