ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بشار اسد دريافت موشک‌های "اس۳۰۰" از روسيه را تأييد کرد

بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه در

بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه در گفت‌وگوی تلويزيونی با شبکه المنار لبنان وابسته به حزب‌الله اين کشور، گفت سوريه موشک‌های "اس ۳۰۰" روسيه را تحويل گرفته است.

در اين مصاحبه که قرار است امشب به‌طور کامل و همزمان از شبکه المنار و تلويزيون دولتی سوريه پخش شود بشار اسد گفته است: "سوريه نخستين محموله سامانه موشک‌های ضدهوايی «اس ۳۰۰» روسيه را دريافت کرده و باقی اين محموله نيز به‌زودی دريافت خواهد شد."

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه پیش از اين گفته بود قرارداد فروش سامانه موشکی "اس۳۰۰" چند سال پیش با دولت سوریه امضا شده است.

آمريکا نيز ارسال موشک‌های "اس۳۰۰" روسيه به سوريه را محکوم کرده بود.

بشار اسد همچنين گفته است قصد دارد در نشست بين‌المللی ژنو که قرار است برای حل بحران سوريه در آغاز ماه ژوئن برگزار شود، خود شرکت کند اما از به نتيجه رسيدن اين نشست ترديد دارد.

وی در همين حال از رابطه دوستانه سوريه و حزب‌الله لبنان سخن گفته و افزوده است: "سوريه و حزب‌الله در يک محور قرار دارند. گروه‌هايی از مبارزان حزب‌الله در مناطق مرزی لبنان قرار دارند اما اين ارتش سوريه است که با گروه‌های مسلح می‌جنگد و اين نبرد تا زمانی که همه تروريست ها در سوريه از بين بروند ادامه خواهد داشت."

بشار اسد همچنين نقش کشورهايی چون ترکيه، قطر و عربستان سعودی در حمايت از گروه‌های مسلح را محکوم کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.