ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد از وجود اسامی خارجی در کتاب‌های انگلیسی دبیرستان

ابراهیم سحرخیز، معاون آموزش متوسطه

ابراهیم سحرخیز، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با انتقاد از وجود اسامی خارجی در متون انگلیسی گفت: "چرا در متون انگلیسی که به دانش‌آموزان ایرانی درس داده می‌شود؛ باید اسامی خارجی هم چون "مری" و "جک" باشد به طور حتم با اسامی حسن، حسین، نقی و تقی هم می‌شود دو نفر انگلیسی با هم مکالمه کنند."

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، او اضافه کرد: "مکالمات ما با غربی‌ها متفاوت است. در ایران ممکن است در احوال‌پرسی از خیلی مسائل دیگر خبر بگیریم اما ممکن است دو خارجی فقط از آب و هوا سوال کنند."

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی از موسسات زبان کتاب‌های اورجینال خارجی را وارد و عین همان را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند، ادامه داد: "متونی که به دانش آموزان یاد داده می‌شود باید با ارزش‌ها و فرهنگ‌های ما منطبق باشد به گونه‌ای كه آنها را به انگلیسی برگردان کنیم."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Ali

    این یارو خودش بلده چندتا جمله انگلیسی حرف بزنه. شرط میبندم خیر.

  • سيب

    ديوانگي حدي ندارد.