ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهرام ناظری، سالار عقيلی و هنگامه اخوان به حاميان قاليباف پيوستند

به گزارش سايت خانه موسيقی،

به گزارش سايت خانه موسيقی، جمعی از اهالی موسيقی ايران که در ميان آن‌ها نام هنرمندانی چون شهرام ناظری، هنگامه اخوان، داود گنجه‌ای، محمد سرير، شاهين فرهت، سالار عقيلی و... ديده می‌شود با انتشار بيانيه‌ای از نامزدی محمدباقر قاليباف در انتخابات رياست جمهوری حمايت کردند.

در اين بيانيه آمده است، از آن‌جا که قاليباف در مقام شهردار تهران به‌گفته امضاکنندگان بيانيه "توفيقات مهمی در زمينه توسعه زيرساخت‌های فرهنگی پايتخت داشته و در مسير تعالی فرهنگی کشور اقدامات مفيد و عملی انجام داده است"، از وی حمايت می‌کنند.

آن‌ها اظهار اميدواری کرده‌اند که با انتخاب قاليباف "شاهد حضور و استقرار دولتی مقتدر و همچنين اعتلای فرهنگ و هنر ايران" باشند.

همچنين بسياری از گروه‌های موسيقی شرکت‌کننده در جشنواره‌های شمسه که طی دو سال گذشته در تهران برگزار شده است اين بيانيه را امضا کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • fariborz

    باور نمی کنم انقدر خود فروخته باشند که از یک ریا کاری مانند قالی باف حکایت کند اگر چنین باشد ننگ بر آنان باد.

  • بهزاد

    BBC فازسی : گروه بزرگی از چهره های فرهنگی، هنری و رسانه ای ایران در نامه ای سرگشاده به محمدرضا عارف از اینکه او برای تحقق "وفاق" از نامزدی در انتخابات انصراف داده است، تشکر کردند. رسانه های ایران می گویند که این نامه به امضای بیش از 280 نفر رسیده است. نام ...، شهرام ناظری، ...در میان امضا کنندگان این نامه دیده می شود.

  • سيب

    موفق باشند