ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امکان تشکل‌یابی کارگران در دولت حسن روحانی

گفت‌وگویی با منصور اسانلو، فعال کارگری

پیروزی غیرقابل انتظار حسن روحانی در همان مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری ایران، فضای سیاسی کشور را مشخصاً داغ کرده است و تا اندازه قابل ملاحظه‌ای هم امید به تغییر و بهبود شرایط را در کشور بالا برده است.
اما همچنان جای این پرسش است که این امید‌ها بیش‌تر ناظر به کدام وضعیت‌ها‌ یا شرایط است. به طور مشخص‌ و مصداقی‌تر: آیا این امید هست که فعالان کارگری ایران، به مثابه بخش مهمی از فعالان جامعه‌ مدنی که خواستار تشکل‌یابی‌های مستقل کارگری-صنفی هستند، با برنامه‌ها  و در چهارچوب سیاست‌های دولت آینده بتوانند کار کنند و وضعیتشان را چیزی که هم‌اکنون هست بهتر کنند؟
در گفت‌وگوی حقوق بشری این هفته رادیو زمانه بهنام دارایی‌زاده، به بهانه اعلام ریاست جمهوری حسن روحانی و با توجه به وعده‌ها و سیاست‌های اقتصادی دولت وی، با منصور اسانلو فعال کارگری و سندیکایی گفت‌وگو کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.